Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2007

Τα πίνεις ή τα φτύνεις?

Ε, λοιπόν ΤΑ ΠΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΦΤΥΝΕΙ!!!!!
Και μην πάει ο νους σας σε dirty υγρά , πρωτείνες και βιταμίνη Ε (που κάνει και καλό στο δέρμα!), απλώς ο G. άρχισε να καταπίνει normal, χωρίς να πνίγεται και ΖΗΤΩ ΚΑΙ ΟΛΕ!!!!!

Στο μεταξύ, γιατρέσσα που είχε κάτι χρόνια να τον δει και τον τίμησε με μια επίσκεψη, κατ'ενθουσιάστηκε με την πρόοδο, ιδιαίτερα με την ανταπόκριση σε καυτά τσιμπίματα ανά το αμαρτωλό κορμί του!

Κατά τα άλλα, ο G. σηκώνεται όρθιος κάθε πρωί, ανελλειπώς, ελέγχοντας και την αριστερή πτέρυγα, ζαλίζεται και βρίζει ακμαιότατος , αντιμετωπίζοντας με τα σιχτίρια που αρμόζουν, όλους τους μυαλοφυγόδικους φυσιοθεραπευτές που τον πιλατεύουν, μιλώντας όλοι μαζί!

Μικρή φουφού - αγγελάκι- κλώνος (μιας και η original αδυνατεί να παρευρεθεί και δεν κατέχει και την νοσηλευτικήν) τον φροντίζει και τον ποτίζει, δίνοντας μια οικεία νότα στο er περιβάλλον.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε λιγο χτυπαει η φου!!!Εν αναμονη!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΧΙΖΩ ΚΑΙ ΖΗΛΕΥΩ ΤΗΝ "ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΑ" ΣΓΟΥΡΟΜΑΛΛΑ ΙΕΡΕΙΑ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΩ ΝΑ ΞΕΘΑΨΩ ΣΤΟΛΗ ΝΟΣΟΚΟΜΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΖΑΡΤΙΕΡΑΣ ΚΑΙ...ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΚΟΣ(ΟΥΧΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΧΟΝΤΡΟΣ ΣΑΚΟΣ!).
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΣΤΟΝ G ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ:ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΠΙΜΠΟ ΣΚΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΣΟΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΡΜΑΝΙΑ.ΥΠΟΓΡΑΦΗ:ΣΤΑΛΙΝ(ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ:ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΥΡΑ!!!!!!!!!)

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο, μπράβο στον G! Αυτό το καινούργιο που σηκώνεται και όρθιος είναι υπέροχο νέο. Όλοι μαζί φωνάζουμε ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!
Άντε και από απλά βηματάκια πάμε να καταφέρουμε και το άλμα.
Όσο για το σχόλιο περί "καλσόν" και "πόντων" μας έχει ζαλίσει το... μουρλοκομείο. Κάτι τέτοια ακούμε κάθε μέρα καιΟΛΗ μέρα και διαπιστώνουμε για πολλοστή φορά ότι το κενό που αφήνει η απουσία του Αρχιστυντάκτη είναι- πράγματι!- δυσαναπλήρωτο.
Efipol

scalidi είπε...

Χαίρομαι που όλα πάνε καλά. Και θα πάνε καλύτερα, με βεβαιότητα το γράφω. :))))))

Ανώνυμος είπε...

Εντωμεταξύ, για το "άλμα" που λέγαμε, καλό θα ήταν να επιτάξουμε την ορίτζιναλ Φου με στολή νοσοκόμας και τα συναφή... Kάτι μου λέει πως η επιτυχία του εγχειρήματος είναι εγγυημένη...
efipol

Ανώνυμος είπε...

θέλω τον αρχισυντάκτη μου πίσωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

Ανώνυμος είπε...

...κι εγω θέλω πίσω το φιλαράκι μου, τον κολλητό μου, το μέντορά μου, που δεν μπορώ να κάνω βήμα χωρίς να του πω τα σχέδιά μου και να με επαναφέρει σε τάξη, δίνοντας. όπως πάντα, τη μοναδική σωστή διάσταση, που εγω ποτε δεν βλέπω...

και μου λείπει ρε πούστη μου...
πολύ, κι έχω εκατομμύρια κουτσομπολιά και τρισεκατομμύρια μαλακίες που σκέφτομαι να του πω,για να με αρχίσει στα γαμόσταυρα και να με συνεφέρει πίνοντας εσπρέσο στη βεράντα του. και μου λείπει το να βρίζει γαι "οσες παπάρες σκέφτεται το ηλίθιο μυαλό μου" αφού, όμως με έχει ακούσει για ώρες υπομονετικά, και, τέλος, με μια κουβέντα να με στρώνει.
Και, απλά, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ....
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ....

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΤΕΤΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ, ΠΟΥ ΤΕΤΗ, ΠΟΥΟΥΟΥΟΥ?