Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2007

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙ ΠΑΕΙ.....ΣΥΝΝΕΦΟ!

Όσοι γνωρίζουν τον G,θα ξέρουν πως όταν "πέφτει" μπινελίκι,σημαίνει πως "τόχει" το θέμα!

Άρχισαν οι εργοθεραπείες,κόσμος πάει κι έρχεται στο δωμάτιο του G,κι αυτός πονάει και βρίζει ,

βρίζει συνεχώς και ακαταπαύστως!

Τον επικεφαλής γιατρό,που σε ερώτηση του G,εάν ο χρόνος για αποκατάσταση είναι λίγος ,

απάντησε πως αυτός χρειάζεται ακριβώς τόσο για να κάνει τη δουλειά του,και πως ο G είναι ο "ασθενής",και θα πρέπει αυτός να εμπεδώσει πως θα τα "δώσει"ΟΛΑ προκειμένου να φύγει από κει όρθιος!

Η απάντηση του G σε άπταιστα ελληνικά ήταν"Γ@@@ το μ@@@@ της μ@@@@ σου",και ο Νικόλας από δίπλα είχε πέσει κάτω από το γέλιο και χτυπιόταν.

Την εργοθεραπεύτρια η οποία του είπε πως με σκληρή δουλειά και των δύο(αυτής και του G)

το αριστερό του χέρι θα είναι σε λίγο Ο.Κ.Η απάντησή του ήταν...... ελληνικότατη!!

Γκρινιάζει συνεχώς και βρίζει τη Γερμανία,τους Γερμανούς,τους Ελβετούς και όλη τη κεντρική ευρώπη μαζί με τη τεχνολογία τους??

Επειδή δεν έχουν καταφέρει ακόμη να τον συνδέσουν με τη δορυφορική NOVA,βλέπει το ΑΛ-Τζαζίρα,γιατί δε γουστάρει να βλέπει τα άπειρα Γερμανικά και αμερικάνικα κανάλια.

Γενικώς γκρινιάζει και αυτό είναι δείγμα πως πάμε πολύ καλά!!

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί σύντροφοι είχα πολύ καιρό να γράψω σε εσάς και κυρίως στον Γιάννη. Δεν είχα κάτι να γράψω, τα ενθαρυντικά μηνύματα όμως με παρεκίνησαν να το κάνω. Όταν κάποιος χαιρετίσει τον θάνατο, και εκείνος σου λέει δεν έχεις ακόμη εισητήριο έλα αργότερα, όλα στα μάτια σου εκτιμούνται. Επειδή βρέθηκα σε παρόμοια κατάσταση με αυτή του Γιάννη ίσως με τις μικρότερες συνέπειες, μπορώ λίγο να σας περιγράψω τα συναισθήματά του. Αισθάνεται δυνατός και αδύναμος. Δυνατός που τον νίκησε και αδύναμος επειδή δεν μπορεί ακόμη να προσφέρει εκείνα που θα ήθελε. Όταν τον νικάς αισθάνεσαι ανίκητος, νοιώθεις ότι μετά την χαιρετούρα, τίποτα δεν μπορεί να σε σταματήσει, μπορείς να κάνεις τα πάντα, να προσφέρεις περισσότερα, και όχι από υπεροψία αλλά από την εκτίμηση απλών πραγμάτων, βιωμάτων, προσώπων που πριν δεν τα εκτιμούσες ανάλογα. Σας είχα ξαναγράψει ότι πλέον χαίρομαι και το... χέσιμο, την ολίγων δευτερολέπτων συνομιλία με τον οποιοδήποτε, με απλά μηδαμινά πράγματα που πριν περνούσαν απερίσκεπτα. Τις πρώτες ημέρες μετά την περιπέτειά μου, και ενώ βρισκόμουν στο σπίτι, αισθανόμουν δυνατός και ανίκανος. Οι σωματικές συνέπειες ήταν μικρές συγκριτικά με το τι είχε περάσει. Ήμουν θηρίο στο κλουβί. Οι γιατροί μου είχαν δώσει 1,5 μήνα αναρρωτική άδεια και επανεξέταση για καινούργια. Μπορεί να θυμάστε κάποιοι, στις 15 ημέρες έδινα ρεπορτάζ από το σπίτι. Έχει τη σημασία του γιατί κάπως έτσι αισθάνεται ο Γιάννης. Ανέβηκε το Έβερεστ και τον εμποδίζει ο Λυκαβητός. Όταν ανέβει ξανά στο Έβερεστ θα είναι άλλος άνθρωπος θα έχει ξαναγεννηθεί. Για παράδειγμα εγώ έχω αλλάξει ημερομηνία γενεθλίων, τα γιορτάζω στις 22 Οκτωβρίου και σήμερα είμαι... 2 χρονών και κάτι, νομίζω πως φαίνεται. Να σας προετοιμάσω για το κακό ενδεχόμενο να σταματήσει να ρίχνει χριστοπαναγίες και να βρει άλλες εναλλακτικές μορφές ξεσπάσματος, μπορεί για παράδειγμα να έχετε σύντομα δύο άτομα να... πηδάνε στα γραφεία. Συγχωρέστε με για την μακρυγορία.

"Δοκαρόπληκτος-Τιτανοκέφαλος"

Ανώνυμος είπε...

Το γραφειο μου αντεχει σιγουρα εσενα γιατι το εχουμε δοκιμασει!!!Δεν ξερω ομως αν αντεχει και εσενα και τον G!
Αντε γλυκιε μου σηκω να το δοκιμασουμε!!!

madamitsa

YiannisG είπε...

προς Γιώργο Χ.Π.

μόνο και μόνο που με αποκάλεσες "κουμπάρα" του, κάηκε οποιαδήποτε πιθανότητα συνομιλίας εκ του σύνεγγυς! Σιγά μην είμαι και μπατζανάκης του!!! Είμαι πάντα το διονύσι, και τα τελευταία χρόνια η νουνά!!!!! Με το πιο τέλειο βαφτισίμι του πλανήτη!!!

senora nionia, αρτι αφιχθείσα εκ μαγικής Γρανάδας και θεάς Σεβίλλης

ΥΓ
Μόλις εγκλιματιστώ και αποσπάσω καυτό info από τη frau bot, θα τα ξαναπούμε official από το blog, εκτός κι αν με προλάβει ο G. και με πιάσει στα γαμόσταυρα, πριν αρχίσει να γράφει ο ίδιος!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλως ηρθες!!!!

madamitsa

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή "κουμπάρα του" ή "νουνά" ή ότι άλλο δεν πειράζει που μία αστοχία μου αποτρέπει την εκ του σύνεγγυς συνομιλία μας. Πάντως, ζητώ συγνώμη αν σας έθιξα. Το αντίθετο επεδίωκα. Πέραν τούτων, οφείλω να πω, αν και δεν σας γνωρίζω, ότι σας αγαπώ πάρα πολύ που αγαπάτε και φροντίζετε με τόσο συγκινητικό τρόπο το Γιάννη.
Με εκτίμηση
Γιώργος Χ. Π.

Ανώνυμος είπε...

Ουπς! Και δικό μου το ολίσθημα, Διονυσούλα μου, σόρι. Σε αποκάλεσα πρώτη κουμπαρούλα του Γιάννη και ίσως γι' αυτό παρασύρθηκε και ο σύντροφος Γιώργος. Αλλά έχω να πω ότι λατρεύω κουμπάρους και αυτό το θεωρώ αξίωμα και όχι μομφή. Παρόλα αυτά νομίζω ότι όλοι όσοι μιλούν σε αυτό το blog έτσι κι αλλιώς εκτιμούν το πανέξυπνο στήσιμο και τα ευφανταστα κείμενά για τα οποία νομίζω πως έχεις τεράστια ευθύνη. Και μην την αποποιείσαι τώρα που ανακάμπτει ο απόλυτος πρωταγωνιστής της υπόθεσης.
Αλλά για να μην παρεξηγούμαστε κιόλας, από διάθεσης ιλαρότητας τα λέμε τώρα όλα αυτά, κάτι που το επιτρέπει και η ευχάριστη εξέλιξη των γεγονότων. Ας συνεχίσει έτσι κι ας είσαι η κουμπάρα του. Εκεί θα τα χαλάσουμε;;
Φιλιά στο Γιάννη μας παιδάκια
Τον περιμένουμε με ανυπομονησία!
EfiPol

Ανώνυμος είπε...

Γράψε τίποτε ρε Τζονσάκο να μάθουμε κι εμείς!!!!!

ΥΓ
μου ψιλοκακοφαίνεται που "πέρασα στην άλλη πλευρά" και κρέμομαι από το blog για update αλλά έχω πήξει, γαμώτο, στη φυλλάδα της γιαννούλας, που οι ισπανοί της , και κατ΄επέκταση οι διευθυντάδες μας, δεν θεωρούν πως χρειάζονται οι υλατζήδες, και χαλαρά μούχουν φορτώσει, εμένα της αχρείαστης (και ουχί αχρείας...) καμμιά 15αριά σελιδόνια να γίνουν γρήγορα, τέλεια και αν δεν μας αρέσουν, πετάμε και κανα δισέλιδο στον κάλαθο και "φτιάξε μωρέ άλλο ένα, τι είναι?????"
ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΜΟΥ!!!!

ΥΓ (κι άλλο)

Αι, γκρίνιαξα! Ετσι για να μην ξεχνιόμαστε, σε ΠΟΙΑΝΟΥ BLOG ΓΡΑΦΟΥΜΕ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Εδω Αθήνα!Ζητείται επειγόντως ενημέρωση για τα γεγονότα στο θέρετρο, νότια της Γερμανίας. Αναμένουμε εναγωνίως Δελτίο Τύπου απο το Γραφείο Τύπου-το μοναδικό και υπέροχο!-κι ένα απλό χαιρετισμό, ένα μήνυμα, σταλμένο με το χεράκι του!!
Δυο λέξεις, Γιάννη και μ ένα...κλικ έχουν φτάσει!! Αναμένουμε...
Καλή δύναμη!!
Δημ.Λόγος

Ανώνυμος είπε...

Γιαννιώ μου
Είμαστε πάντα κοντά σου και σ' αγαπάμε όλοι πολύ. Τώρα τελευταία συνδικαλίζω, γι' αυτό μιλάω πάντα εκ μέρους όλων. Δεν πάω καθόλου καλά φαίνεται. Αυτό δεν είναι τυχαίο αφού έρχομαι από τον Κουντή που μου είπε πρώτον ότι θα έλθεις "τρέχοντας" από τη Γερμανία και δεύτερον ότι έχω "πάθει" φυσική σπονδυλοδεσία στη μέση. Πέραν τούτων χθες είχαμε μεγάλες συγκεντρώσεις -εφάμιλλες και μεγαλύτερες "Γιαννίτση"- στην Αθήνα και όλη την Ελλάδα για το Ασφαλιστικό. Το ζήτημα είναιτο αποτέλεσμα. Πάντως, αν συνεχίσουν έτσι θα καεί το πελεκούδι. Αγόρι μου κάνε λίγο υπομονή -κι εμείς κάνουμε μη νομίζεις- και σε λίγο θα είσαι πάλι κοντά μας. Με όλη μου την Αγάπη.
Γιώργος Χ. Παπασωτηρίου

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας κύριε Αρχισυντάκτα. Υπάρχουν κάποιες φήμες που αναφέρουν ότι μεταναστεύσατε στη Γερμανία για να γλιτώσετε από εμάς. Δεν είναι όμως και τόσο εύκολο. Μέσω της τεχνολογίας σας βρήκαμε και τώρα επεξεργαζόμαστε μια μηχανή διακτινισμού για να πεταγόμαστε όποτε θέλουμε και να σας ζαλίζουμε. Τι απατεώνες είμαστε άλλοτε. Τέλος πάντων, ελπίζουμε με τις παπαριές που γράφουμε να σε κάναμε να γελάσεις λίγο. Αλλά και να μας έβρισες, δεν πειράζει, το έχουμε συνηθίσει.
Ανυπομονούμε να ακούσουμε τα μπινελίκια μας από κοντά, στα ελληνικά ή τα γερμανικά. Υπομονή, Γιάννη, σε λίγο θα είσαι και πάλι κοντά μας.
Με τις θερμότερες ευχές μας για ταχεία ανάρρωση.
Βασίλης - Παντελής

Ανώνυμος είπε...

Ωστε διαβαζεις τα μηνυματα μας!
Τωρα λοιπον θα γραφω και εγω...
Κυριακη σημερα πολυ βαρετα περασαμε παρολο που ειχαμε και τισ εξελιξεις με τον Μαγγινα..
Αντε βαλε τα δυνατα σου να ερθεις
γρηγορα κοντα μας!
Για μια στιγμη...κατι ακουω.
επιστεφω.


Φωνες ηταν.τιποτα αξιοσημειωτο.
Απλη διαφωνια.Επιστρεφοθμε στη
μονοτονια μαςμεχρι να γυρισεις
εσυ και να τα αλλαξεις ολα.
Ξερεις πως...


Φιλακια πολλα

Υ.Γ.Σε μια εβδομαδα
θα ερθουν και αλλα
φιλακια μαζεμενα!



Ανθη

Ανώνυμος είπε...

Φαντασου να σε ειχε μπροστα της!!!
Θα μιλαγε για μερες!!!
Δεν αλλαζει ο ανθρωπος!!!

Ρενα

Ανώνυμος είπε...

Τι νόμιζες, από εμένα θα τη γλίτωνες; Είχα κάτι μέρες να γράψω και τώρα που ξέρω ότι τα διαβάζεις κιόλας..΄.Όρεξη να έχεις. Θα αρχίσω με΄λίγα(;) λόγια για να μην σε τρομοκρατήσω....
Εδώ τα πράγματα έχουν γίνει αρκετά μαχητικά. Είναι όλοι τους αγωνιστές! Πορείες διαμαρτυρίες- μεροκάματα που χάνονται, ξέρεις- αραλίκι και γιορτινές ημέρες αθηναϊκής τρέλας. Τίποτα δεν αλλάζει επί της ουσίας. Όπως και το γεγονός ότι μας λείπεις αφόρητα. Όμως χαρήκαμε με τα νέα που μας έφερε η Φουφού. Το πόσο χάρηκα δεν περιγράφεται όταν έμαθα ότι χρησιμοποιείς την ύψιστη έκφραση "μπάζο" κατά κόρον. Είμαστε σε πολύ καλό δρόμο νομίζω. Μακάρι να μπορούσα να έρθω να στα πω κι από κοντά....
Σε αγαπάμε πολύ, σε σκεφτόμαστε συνέχεια και να ξέρεις ότι είναι τόση η θετική ενέργεια που σου στέλνουμε που ακόμη και οι προβλέψεις των σούπερ γερμανο-γιατρών σου θα διαψευσθούν προς το καλύτερο!
Άλλωστε εσύ αγόρι μου με τόσες γυναίκες δίπλα σου- που όλο και αυξάνονται και που στο τέλος θα έχεις και επισήμως χαρέμι-, δεν γίνεται να μην πάρεις τα πάνω σου σούπερ γρήγορα...
Αυτά ήταν τα... ολίγα που ήθελα να σου πω- προς το παρόν!
Φιλάκια
Εφη Πολ.
ΥΓ. Μπορούμε να βάζουμε κόντρες με την Ανθή. Εγώ κερδίζω...

Ανώνυμος είπε...

Γιαννιώ γειά σου
Ελπίζω το... γράμμα να σε έβρει αισιόδοξο και ακόμη καλύτερα. Αύριο θα απεργήσουμε. Σήμερα, είμαι σαν "κόκορας κρασάτος". Τα ήπια τα κρασιά μου όπως κάθε χρόνο τέτοια μέρα και τώρα είμαι έτοιμος για όλα. Αλλά φευ. Καμία δεν τρώει σιτεμένο "κόκορα κρασάτο" χωρίς γαρνιτούρα "πόρσε". Φίλε είμαι σε τρομερό αδιέξοδο. Δεν είσαι κι εσύ εδώ να με παρηγορήσεις. Καταλαβαίνεις πως όταν έχω τέτοιους προβληματισμούς "δεν πάει τίποτα". Κατά τα άλλα "δεν γαμιέται, είμαι καλά". Και ο Γιώργος είναι καλά. Εσύ πως είσαι; Ελπίζω καλύτερα. Έλα να πιούμε κανένα ουισκάκι γιατί δε λέει χωρίς εσένα. Σ' αγαπάμε πολύ και είμαστε κοντά σου.
Φιλιά
Γιώργος Χ.Π.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΦΑΛΛΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΥΡ ΓΙΩΡΓΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΣΕ!!!!!!!
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ-ΑΦΟΥ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ-ΠΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ,ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΠΑΡΩΣΑΤΕ ΜΕ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΥΜΠΑΡΟ;;!!;;
ΜΗΠΩΣ-ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ-ΚΑΠΟΙΟΙ ΄ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ΄ΑΠΟ ΣΥΝΗΘΕΙΑ;ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ...



ΠΟΡΣΕΡΟΠΛΗΚΤΗ!!!

Ανώνυμος είπε...

Γιαννιώ μου
Πριν σου πω τις ευχές μου, επιτρέψέ μου μία απάντηση στην "πορσερόπληκτη". Κυρία μου ακριβώς το ότι είστε πορσερόπληκτη αποδεικνύει ότι τρέχετε μπροστά από τις πόρσε. Άρα επιβεβαιώνομαι. Παραδόξως, χαρακτηρίζεις "φαλλοκράτη" αυτόν που σου λέει την αλήθεια και την οποία χωρίς να το καταλάβεις παραδέχεσαι. Οι χαρακτηρισμοί είναι ένας έύκολος τρόπος να ξεμπερδεύουμε με την αβελτηρία μας. Αλλά Γιάννη μου σε σένα θέλω να γράψω και με απασχολούν τα... Φίλε η επόμενη χρονιά να είναι γεμάτη χαρά και η δύσκολη φετινή περιπέτεια να μείνει πίσω. Προσέτι, έχω δύο λεβέντες και πολύ θα χαρώ να συμπεθερέψουμε. Έχουν και προίκα καλή. Σε φιλώ με όλη μου την Αγάπη. Χρόνια πολλά και κάνε λίγη υπομονή ακόμη, έρχονται οι καλύτερες μέρες.
Γιώργος Χ.Π.

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ,ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΜΕ ΤΗΝ "ΠΟΡΣΕΡΟΠΛΗΚΤΗ".ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΤΕ ΗΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ.ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΟΡΣΕ ΑΛΛΑ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΙΚΑ...
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ "ΚΛΕΙΔΙΑ" ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ.
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΥΜΠΑΘΕΙ!
ΗΘΕΛΕ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕΙ.
ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ,ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΠΟΤΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΟΡΣΕ!ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΜΙΑ "ΠΟΡΣΕ" ΕΠΕΣΕ ΠΑΝΩ ΤΗΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ...ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ!


Υ.Γ1 ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗΣ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ,ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΩ "ΚΥΡ ΓΙΩΡΓΟ"ΠΟΤΕ,ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ


ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΝΘΗ.........