Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2008

Tv και εμετος

Το χουμε ριξει στις φιλοσοφικες αναζητησεις με το μποτακι τον τελευταιο καιρο. Αναρωτιομαστε, για παραδειγμα, αν και πως μπορει να πεθανει ο ανθρωπος απο βαρεμαρα, ανια και ρουτινα. Ψαχνουμε επισης να βρουμε πως θα ηταν ο κοσμος αν δεν ισχυε αυτη η μαλακια με το γαιδαρο και την ουρα του, και σπαμε το κεφαλι μας αναζητωντας απαντηση σε θεμελιωδη ζητηματα για την ανθρωποτητα οπως το πως θα περασει η ωρα μετα τις ειδησεις των 8 – για εμας 7

Εχουμε σπασει καθε ρεκορ τηλεθεασης. Βλεπω καθε βραδυ ο,τι μαλακια υπαρχει μεχρι να παει 12-1 η ωρα και να ξεραθω. Φαντασου να μην επαιρνα και σχετικο χαπακι. Μπορω με μεγαλη ευκολια να κανω τηλεκριτικη με στοιχεια και επιχειρηματα οχι με παπαριες και αν δε με εσκιζαν εργοθεραπευτες και φυσιοθεραπευτες εκεινες τις ωρες μπορει να ειχα αποψη και για τα μεσημεριανα μπαζα. Τετοια καταντια. Διοτι μπορει αγαπητε μου Μελ να εχω τον γιγαντα Τσαιλντ και καμια ντουζινα αλλα βιβλια μαζι μου, αλλα το ερωτημα ειναι πως να τα διαβασω... Τα παιδια της ergo – αλλα του - μου φτιαξανε μια πατεντα για να διαβαζω τα περιοδικα, αλλα για βιβλια δεν εχουν βρει τιποτα ακομα. Εκτος αν βισματωσω καποιον να μου... απαγγελει, αλλα ετσι δε λεει. Εχω φτασει βεβαια σε ενα σημειο τον τελευταιο καιρο που αν βαλω το βιβλιο σε τραπεζι μπορω να καθησω και να το ψιλοκοντρολαρω με το δεξι μου χερι. Τις ωρες ομως που εισαι - υποχρεωτικα – ξαπλα τι κανεις; Κανεις tv και εμετο!

- Γιατρε μου πινω... σταφυλαδα, που δεν ειναι κρασι. Μπηκα στο τελικο σταδιο ή την παλευω ακομα;

- Ευχαριστω για τα καλα σας λογια. Να μου τα ξαναπειτε γιατι ετσι οπως δειχνουν τα πραγματα για το μελλον, το μονο που μου μενει να κανω ειναι να γραφω. Οποτε να πληθαινουν οι ...αυθορμητες εκδηλωσεις που μου ανεβαζουν το ηθικο.

- Ελαβα και το τελευταιο δωρακι της υλης. Υπεροχο οπως ολα τα αλλα. Και πολυ καλη η εμπνευση. Σας αγαπαω ρε κωλοπαιδα... ρε μουλαρα φου, μουρεψες τοσο που γραφουν αλλοι για εσενα; Και μια που το θυμηθηκα, γαργαρα τις εκανες τις καταγγελιες μου ε;.. Ρενακο, το ξανασυζηταμε το θεμα, μη σε παρει απο κατω. Για εσενα κανω και σκοντο... γεια σου φανουλα, φιλακια.

- και οποιους αλλους εχουν επιλεξει τον παλιο παραδοσιακο τροπο του ταχυδρομειου τους δινω φιλια στα μουτρα. Ειστε ολοι υπεροχοι και σας ευχαριστω, μην ξεχνατε ομως οτι απο τις 20 του μηνα θα ειμαι στην ελλαδαρα.

- Ξαδελφε οτι και να κανουμε δε μαζευεται με τιποτα η διονυσια. Τωρα εχει αποκτησει και τον τουπε της Γιαννας και αντε πιαστηνε. Οσο για τις ραχες, εχει κανει κομμα με το τζονσον και περναει τα μπλοκα με παναγιωταρεικη ταυτοτητα... αλλα τι να λεμε, εδω δεν ντραπηκε η σκροφα να βγαζει φορα παρτιδα στο διαδικτυο τον φιλο της οταν ειχε το εναμιση ποδι στον ταφο. Αστα σου λεω, θα σου πω κι αλλα απο κοντα να φριξεις!


Συνομιλια με το κωλοπαιδο την κορη μου:

- Βιλυ, πως περασατε με τη Χριστινα και τον κ. Φαρακο;

- Πολυ ωραια, φαγαμε σουπερ και ειδα και παιδικα στη νοβα.

- Και ο κ. Φαρακος δε σου ειπε τιποτα που εβλεπες τηλεοραση;

- Ποιος ειναι ο κ. Φαρακος;

- Με δουλευεις; Ο κυριος που ηταν μαζι με τη χριστινα...

Και η βιλυ απαξιωτικα προς εμενα:

- ποιος καλε, ο Μεμος;..

Τι να της πεις τωρα; Οχι, πειτε μου...

- Αντιγονουλα, να μου φιλησεις σβουριχτα το μορφουλακι. Τι εγινε και το εριξες στην αριστερα, καταλαβες επιτελους κατι εστω και λογω επικαιροτητας;

- Κατε, να το κοιταξεις αυτο, μπορει να ειναι σοβαρο...

- Σταυρουλα σε ευχαριστω πολυ. Χιλιαδες ηλιολουστες καλημερες.

- Κουφαλα μακριδη, τα πουρα θα τα καπνισουμε καποια στιγμη μαζι. Τη δικη ομως που τη θυμηθηκες;

- Γιωργη, καλη η ιδεα σου, αλλα δεν το συζηταω. Δεν προσλαμβανεται ουτε καθαριστρια αν δεν της παρω συνεντευξη. Τι σκατα μαστερ εχουμε...

Μπειτε στη διευθυνση: www.makisfacts.com εχει μερικα πολυ καλα...

31 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ξέρω πολλών ειδών γαργάρες και δεν καταλαβαίνω που αναφέρεσαι παλιοχαφιέ,σπιούνε φίλε μου!

ΜΟΥΤΣ...

Giwrgos είπε...

Χμμμ, χαίρομαι τα μέγιστα (άλατις φρασεολογία!...) που βλέπω ότι έχεις κέφια γέρο μου. Και ως προς τα πολλά και ενδιαφέροντα ζητήματα που θέτεις, ένα έχω να πω: Συμφωνώ σε όλα. Και για το ζήτημα με τις καθαρίστριες (μόνο! χεχεχε), και με τα όσα λες για Φοθ και Dion! Filakia polla kai kali evdomada...

Giwrgos είπε...

(Οπου Φοθ εννοειται, φυσικα, Φου)

Ανώνυμος είπε...

Έτσι όπως το θέτεις,δεν κάνεις
σκόντο.....ψυχικό κάνεις!!!
Τι μεγαλόψυχος!!
Βάζω φιόγκο και σε περιμένω!!
Φιλιά,φιλιά και πάλι φιλιά!!

scalidi είπε...

Το μισό Οκτώβριο και Νοέμβριο έγινα κι εγώ φυτό από την τηλεόραση, ξεφύλλιζα μόνο περιοδικά και κοίταζα μόνο τις εικονίτσες χωρίς να διαβάζω γραμμή από τις λεζάντες, τι κάνει ένα χειρουργείο, ε;
Εδώ κάνει ψοφόκρυο τρελό σήμερα...

Ανώνυμος είπε...

Είσαι ο πιο αγαπημένος μου... Γερμανός συγγραφέας! Ich liebe Dich, γλυκέ μου! Κατέ.

Ανώνυμος είπε...

Γιαννη, μπας και η προσφώνησή μου απο την κόρη σου μπορεί επιτέλους να σε διδάξει κάτι.. Και σκέψου ότι παίζουμε τόσα χρόνια μαζί.
Ο ...μη κύριος Φαράκος.....
Γιαννάκο μας έφτιαξες το κέφι με το διάλογό σου με την Βίλλυ.Το παιδί είναι στο σωστό δρόμο.
Πολλά φιλια. οι μέρες περνάνε γρ΄΄ηγορα και σε περιμένουμε στην Ελλαδάρα. οσο για πατέντα στο δι'αβασμα στο κρεββατι, σου έχω μία που την είχε κανει ο πατέρας μου την εποχή που είχα χειρουργήσει τα πόδια μου, για να μπορώ να γράφω και να διαβαζω στο κρεββατι. Και που και μόνο με τό ένα σου χέρι θα μπορείς να εξυπηρετηθείς. Αν και πιστεπυουμε ότι δεν είναι μακρυά ο καιρός που θα μπορείς να χρησιμοποιηθεί και τα δύο.Όταν επιστ΄ρεψεις θα σου το σχεδιασω και αν κρίνεις ότι θα σε βοηθάει, θα πάμε σε ένα ξυλουργό να μας το φτιάξει γιατί είναι πολύ απλό και ταυτόχρονα ευρηματικό. Καλή εβδομάδα. Χριστίνα

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου Αστραπόγιαννε χαίρε. Χαίρομαι ολοένα και περισσότερο που πλησιάζουν οι μέρες για να έρθει στο μπουρδέλο-μέλος της ΕΕ απο το 1980 και της ΟΝΕ απο το 2000 που εσύ αποκαλείς Ελλαδάρα. Σιγά-σιγά θα έπανέλθει και το άλλο χέρι, το πόδι, το...κλπ. Ψυχολογικά είσαι άψογος και αυτό είναι το μείζον.Ο διάλογος με την Βίλι είναι απολαυστικός. Όταν όλα τελειώσουν με το καλό, τότε καλά θα κάνεις να σκεφτείς να γράψεις ένα βιβλίο με την εμπειρία που έζησες. Αξίζει τουλάχιστον ως μάθημα σε όλους μας. Σε όλα τα φλώρια που νομίζουν ότι ζουν επειδή αναπνέουν, πηδούν, ψωνίζουν και τρώνε.Μπορώ να σου διαβάσω τον Τσάϊλντ τα Σαββατοκύριακα, ή μπορώ να το διαβάσω ξανά, και να...με εξετάσεις εφόλης της ύλης.Μπορώ επίσης να σου διαβάσω και Λάντλαμ (απίστευτος φίλε) ή Γκρίσαμ. Η τηλεόραση που είδες όλο αυτό το διάστημα είναι λυτρωτική φίλε μου Αστραπόγιαννε, Να δεις τι...τραβάει ο έρμος ελληνικός λαός. Η Δέσποινα και ο Δημήτρης αλλά και η μητέρα μου, ρωτάνε συνέχεια για την πορεία της υγείας σου. Για να είμαι ειλικρινής περιμένω να έρθεις. Τα υπόλοιπα απο κοντά. Αστραπόγιαννε φίλε μου χαίρε. Χαιρετισμούς στην Καίτη και το ΜΠετινάκι...
Κ.Δ.Μελ.

anonymi είπε...

Ευτυχώς που κρατώ την ανωνυμία μου, πιστεύοντας πως θα καταλαβαίνεις μόνον εσύ. Δε πειράζει όμως, έτσι κι αλλιώς μόνον ο μπακάλης δεν τα ξέρει τα δικά μου. Έχω να σου πω πάντως πως τις τελευταίες νύχτες τη θέση σου στα υπέροχα όνειρά μου, έχει πάρει ... η Μαρριέττα! Την βλέπω να κλαίει στην αγκαλιά μου και να την παρηγορώ. Είπα δε, το όνειρο στη Φου και με ρώτησε: "τα χάπια σου, τα παίρνεις κανονικά;". Φίλοι λέγονται αυτοί. Το Μορφουλάκι και το Πεγκάκι σε ξαναφυλάνε και σε περιμένουν μαζί μου. Κομπανία όπως καταλαβαίνεις θα σ΄ εύρει.Την Παρασκευή έχω εκείνη την άθλια διαδικασία που έχω βιώσει άλλες δύο φορές (η υπόθεση που γνωρίζεις και τώρα βρίσκεται στο ανώτατο στάδιο, η εισήγηση είναι θετική, γιατί οι άνθρωποι εκεί στη Θεσσαλονίκη κάνει μπαμ ότι ή τα πιασαν ή είναι τελείως μπάζα, κάτι κλώσες που προήδρευσαν). Σε κάθε περίπτωση η Αριστερά με αφήνει παγερά αδιάφορη, ειδικά υπό τον Τσίπρα, που είπε ότι το ΠΑΣΟΚ δεν είναι αριστερό κόμμα (έλα ρε;) αλλά εννοούσε ότι το δικό του είναι. Πως θα τα αντέξουμε όλα μαζί μου λες;

Σε φιλώ, σε αγαπώ, σε περιμένουμε...

Ανώνυμος είπε...

Γιώργηηηηηη!!!!Anonymi!!!!!Απο ποιόν/ποιά να ξεκινήσω Γιάννη μου, τίποτα δεν με κρατά πια!!!!Παρακολουθώ τόσες ημέρες μέσω του blog σου -νά' ναι καλά ΕΚΕΙΝΗ που το σκέφτηκε!!!!- τα μηνύματα του "Γιώργηηηηη" αλλά και τον διάλογο που έχεις ανοίξει με την "Anonymi"- που λέει ο λόγος... Anonymi γιατί κατά τα άλλα ο κόσμος το 'χει τούμπανο...-και να'τη η συγκίνηση ...πετιέται,νά' τη πετιέται!!! Απίθανε τύπε Γιάννη, έγινες αφορμή να ξαναβρεθούν άνθρωποι που είχαν χαθεί και να ζωντανέψουν στιγμές απο εποχές που έμειναν ιστορικές στα δημοσιογραφικά γραφεία. Έγινες αφορμή να βγουν στην επιφάνεια θύμησες και συναισθήματα που βρίσκονταν σε χειμερία νάρκη, το ξέρεις; Αυτό δεν είναι blog, είναι στέκι και η καλύτερη στιγμή είναι όταν έρχεται ΣΚ γιατί τότε γράφεις εσύ!!!!Την άλλη Τετάρτη είσαι εδω κι αρχίζει μια νέα περίοδος. Προσοχή! Καμία σχέση με την περίοδο που αρχίζει στον ΣΥΝ του Τσίπρα (μην πατάς αγόρι μου περισσότερο τον κάλο της κυρίας "anonymi", αφου την ξέρεις, είναι ικανή να θυμώσει και να μην μας ξαναφτιάξει αυτή την υπέροχη μακαρονάδα με τα καλούδια που βγάζει ο βυθός στον τόπο της, για την ακρίβεια ο υπέροχος μπαμπάς της απο τον βυθό του τόπου της)!!
Σε φιλώ, προσμένοντας την άφιξή σου!
Υ.Γ1. Μη ξεχάσεις να φιλήσεις Καίτη που λατρεύω χρόνια και ανηψιά που εκτιμώ και σέβομαι απεριόριστα.
Υ.Γ2. Βλέπεις τηλεόραση; Χα! Αν δεν είδες το σήριαλ "Κούγιας εναντίον Βατίδου", σε απευθείας σύνδεση, δεν έχεις δεί ελληνική τηλεόραση!!!!!
Υ.Γ3 Με το καλό η επιστροφή!!!!

Giwrgos είπε...

Βασικά, καλημερούδια! Τρίτη πρωί και βρέχει για τα καλά. Σύμφωνα με την ΕΜΥ δεν είναι pure βροχή, αλλά χιονόνερο: Ποτέ, μα ΠΟΤΕ δεν κατάλαβα τη διαφορά. Αλλο βροχή, που γίνεσαι και μουσκίδι, κι άλλο χιόνι, που έχει και όψη λευκή. Το χιονόνερο τί είναι ρε γμτ? Χιόνι διαφανές, ή βροχή με όψη λευκή? Συγκλονιστικό και αναπάντητο υπαρξιακό ερώτημα, αναπάντητο και αυτό όπως και εκατομμύρια άλλα, στο διάβα της ζωής που περνά και χάνεται (Καλά ε? Είμαι υπέροχος. Τύφλα να 'χει ο Βέλτσος. Γι' αυτό, λες, ν' αρέσω τόσο πολυ? χεχεχε)
Με συγκίνησε ιδιαιτερα (εκτός από πανέμορφος,πανέξυπνος και μετριόφρων, είμαι βλέπεις και συναισθηματικός τύπος) το άρτι αναρτηθέν (είμαι και λόγιος, Θεέ μου τί Τύπος) σημείωμα (του Δημοκρατικού Λόγου). Αν και δεν έχω καταλάβει ποιός -ά είναι από το ένδοξο παρελθόν, έχω δύο παρατηρήσεις που πιθανώς έχεις κι εσύ μαζί μου: Καθώς, λόγω γήρατος έχω ήδη ξεχάσει την πρώτη εκ των δύο, περνώ ευθύς αμέσως στην δεύτερη: Μακαρονάδα με θαλασσινά????? Μπλιάχ! Χάθηκε το μπεϊκονάκι με την κρέμα γάλακτος?!
Αλλά βέβαια. Τί να περιμένει κανείς από Συνασπιστές? Εναν Τσίπρα κι ένα μύδι, κάνανε τον Αρχιμήδη. Ασχετο αλλά διαχρονικό...
(Σ.σ. Κυκλοφορεί έντονα η φήμη, μαθαίνω ότι θα το πει στην επόμενη εκπομπή του και ο Τριανταφυλλόπουλος) πως είχες την περα·σμένη εβδομάδα μυστική συνάντηση με τον αδερφό του Σημίτη. Λέγεται, μάλιστα, ότι κλείστηκε ραντεβού και με την Δάφνη. Αγόρι μου πρόσεχε, πάνε να σε εξοντώσουν).
Α ναι, μην το ξεχάσω:Σ' αγαπάω, έ?
YERONIKOLOS UBER ALLES!

Ανώνυμος είπε...

Ομορφάντρα,Β Ο Η Θ Ε Ι Α!!!
Πες ένα καλό λόγο,βρε,δώσε το στίγμα σου,πέρνα γραμμή:έχουν φαγωθεί ολοι τους με τον Αλέξη.Οι μεν κάριες επειδή ονειρεύονται μονίμως έναν…αριστέρο να τους ανοίξει τα μάτια,τους δρόμους,τις σκέψεις και τους ορίζοντες(εε;;; καλύτερο πάντως από το να σου τράγουδαω!!!),και τα δε αρσενικά του blog σου, επειδή ζηλεύουν την ομορφάδα του,την ευφράδεια του,την ετοιμολογία του,την εξυπνάδα του,το τσαχπίνικο βλέμμα του (μην ακούσω τίποτα μαλα @$#%#^*^&# κίες).
Λυσσάξατε βρε!!!
Αφήστε ήσυχο το παιδί να προοδεύσει κακιασμένοι άνθρωποι…
Ευτυχώς που στο blog δεν υπάρχουν ερμαφρόδιτα να’ταν τριπλό το κακό!
Γιάννιιιιη μου αφού είδα και απόειδα από τον χώρο των ηθοποιών,είπα να περάσω στον χώρο των τροβαδούρων.
Και εξηγούμαι:δηλώνω σφόδρα ερωτευμένη με ψηλό,μελαχρινό,μακρυμάλλη τύπου,40κάτι,έλληνα τραγουδιστή.
Εάν διερωτάσαι,ο ίδιος το αγνοεί!
ΑΣΧΕΤΟ:Πρέπει να γράψεις αποχαιρετιστήριο από το γαμω-χώρι Άλλενσμαχ πριν πατήσεις τα πάτρια εδάφη,ελπίζω να είναι στα άμεσα σχεδιά σου.
Αχ,βρε Γιάννιιιη μου,πόσο,μα πόσο χαίρομαι που έρχεσαι,ρε παιδάκι .
Ανυπομονώ να σε δω,να σε αγκαλιάσω,να σε φιλήσω.
Σ’αγαπάω κάθαρμα

ΜΟΥΤΣ

Υ.Γ. Προς Γιώργο:αυτά για το μπεϊκον τα λες,γιατί δεν έχεις φάει «δεξιά» ψάρια!
Ναι,ναι,γιατί μόνο ως…ψάρια χωνεύονται οι δεξιοί giwrgos…Και κάτι τύπισσες από την Κάτω Μαγούλα(παραθαλάσσια) που διαβάζουν τώρα,να κάνουνε γαργάρα!

Υ.Γ. Περιμένουμε ψάρια και γαρίδες χαπακωμένο μπάζο…

anonymi είπε...

Ψάρια θα φάτε παλιο-δηθενο-αριστεροί, ΜΟΝΟ όταν γυρίσει ο Γιαννάκης μας. Ο μόνος συγχωρήσιμος αριστερο-σοσιαλ-κάτι, έτσι γιατί εμείς οι "κανονικοί άνθρωποι" (όσοι δεν αυτοκτονούμε) είμαστε καλοί άνθρωποι κι έχουμε αποδείξει πως αποκαταστήσαμε τη Δημοκρατία στον τόπο, αλλιώς θα τα τρώγατε στην παραθαλάσσια Πετρομαγούλα καθημερινώς τα ψαράκια και ψαρεμένα μόνοι σας. Τέλως πάντων, μπήκα στον πειρασμό να απαντήσω στους επικριτές μου κι έριξα το επίπεδό μου. Λοιπόν, Γιαννούμπα, αποκαλύπτεται περίτρανα (πώς με βρίσκεις; παρότι ακούω Κανταρτζή ΚΚΕ τώρα για τουν ΟΥΤΕ κάτι λέει) πως ήσουν, είσαι και θα είσαι ο συνδετικός κρίκος και πυροσβεστικός μεταξύ των μπάζων. Γύρνα επιτέλους, γιατί σφαγμένες θα μας βρεις. Και επιτέλους να διαχωρίσω τη θέση μου για μια ακόμη φορά: Αυτός που θέλετε όλες είναι γιαλαντζί αριστερός, εμένα με θέλουν αληθινοί, με το ξύλο τους με την επανάστασή τους με τη φυλάκη τους με τα όλα τους. Τον Αλέξη τον αφήνω σε κάτι κάτι... φούδες, φουφούδες.

Καλυνηχτούδια, γιάννη μου, όπως αντιλαμβάνεσαι φτιάχνουμε κλίμα για την επάνοδό σου...

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς που παραδέχεσαι,μπάζο,οτι οι αριστεροί και επαναστάτησαν,και φυλακίστηκαν,και βασανίστηκαν...
Γιάννιιιη,επιτέλους το δεξιό μπάζο μαθαίνει!!!
Θα γυρίσεις και θα την βρείς σοφότερη...


ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
ΜΟΥΤΣ

anonymi είπε...

Άμα, Γιάννη μου, βλέπεις τέτοια μέρα (τ' Αγίου Βαλεντίνου, μακριά από μας)γκόμενες να τσακώνονται για τα αριστερά ιδεώδη, την επανάσταση(υπήρχε κι άλλη, υπενθυμίζω)ποιός πήγε φυλακή και ποιός έκατσε απ' όξω, καταλαβαίνεις σε ποιά κατάσταση βρίσκονται. Ούτε η Παπαρήγα, μέρα που 'ναι, ούτε η Ρόζα Λούξεμπουργκ, που τα 'χει πηδήξει τα καλάμια της (εξ ου και τραγουδάκι, η Ράζα η ναζιάρα). Αφού σκέφτομαι να της γνωρίσω της εν λόγω (με πόνο πολύ και περίσκεψη βέβαια) τον δικό μου έτσι που κάνει για το ... ξύλο΄, να γίνει αυτή σοφότερη.

Λοιπόν, αγαπητέ, όχι που επιστρέφεις και αποφάσισες να μας αγνοήσεις. Γράψε ένα γράμμα,μια συλλαβή. Χτυπιόμαστε εδώ πέρα, ένεκα κι η μέρα...

Άντε και του χρόνου σπίτια μας (παντρεμένοι, ανύπαντροι)
Φιλί

Ανώνυμος είπε...

Αστοιχείωτο μπαζο,καταρχήν δεν ήταν Ράζα αλλά Ρόζα και λεγόταν βεβαίως Εσκενάζυ,ένα μεγάλο κεφάλαιο στο ελληνικό τραγούδι(η Ρόζα η ναζιάρα με τα σγουρά μαλλιά) η οποία πέθανε στην ψάθα...
Αλλά πως να έχετε εσείς οι δεξιούλιδες μουσική παιδεία;
Ποιός την έχασε για να την βρείς εσυ μπάζο;
Όσον αφορά την Λούξεμπουργκ,αυτή αναφέρεται στο τραγούδι του Μητροπάνου-Μικρούτσικου(που τσάμπα σε πήγα να τον ακούσεις παλιοβλάχα)με τον ομόνυμο τίτλο "Ρόζα"!
Αυτά για να μαθαίνεις τελευταία μπουρτζόβλαχα!!!

Γιάννιιιη,δες τι τραβάω,-πουτάνα-μέρα που'ναι...


ΜΟΥΤΣ

anonymi είπε...

Από όλα αυτά, λοιπόν Γιάννη μου, το μόνο που καταλάβε η πανχαζη ήταν το τραγουδάκι κι ασχολήθηκε εκτενώς όπως διαπιστώνεις επίσης.
Μπορείς να μου πεις "αυτό το μεγάλο καφάλαιο" της Βραδυνής, τί θα το κάνουμε; Πού να το δώσουμε - καταρχήν - έτσι; Ε, ρε Βαλεντίνε βάλε του χεράκι σου...

Γεια και πάλι (αλλά με φούντωσε)

Ανώνυμος είπε...

Δεξιός άνθρωπος και να φουντώνει;
Περίεργο πράγμα!Δεν ματα'το'χουμε δει...
Πάρε παπάδειγμα τον προεδρό τους:τσι πιπίτσας γίνεται κι'αυτός χαμπαρίζει στραβά!!!
Όλα βαίνουν τέλεια και κυρίως όλα στο ΦΩΣ.
Θάμπαξα μάνα'μ...

YiannisG είπε...

Xronia polla mpazakia mou,

sas agapo polu, polu.

Yiannis

Ανώνυμος είπε...

Εμείς να δείς πόσο σε αγαπάμε ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ μου!!!!!!!!!


ΜΟΥΤΣ

Ανώνυμος είπε...

Και εμείς σε αγαπάμε πολύ- πολύ.
Δεν σου έχω γράψει τόσες μέρες γιατί με είχε απορροφήσει το Τσιπρόπαιδο...
Αλλά έχω να σου πω πως τις... ατέλειωτες ώρες στο κρεββάτι τις έχω περάσει κάποια στιγμή κι εγώ, όπως θα θυμάσαι....
Αλλά νομίζω ότι μετά, όταν όλα τελειώνουν και μένουν πίσω, τις ξεχνάς για τα καλά...
Ελπίζω και πιστεύω ότι αυτό ακριβώς θα συμβεί και με σένα...
Τι ωραία που έρχεσαι!!!!!!!!!
Ανυπομονούμε!
ΦΙΛΑΚΙΑ
και να χαίρεσαι τις γυναίκες σου. Κι αυτές που έχεις κι έκείνη που έρχεται!!!!

ΈφηΠολ.

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη το σκηνικό έχει ως εξής: Εκείνη φορά υπέροχο πράσινο φόρεμα -κόντρα στις πεποιθήσεις της αλλά όπως λέει κι ο λαός μπρος τα κάλλη...-μας υποδέχεται στο κουκλίστικο σπίτι της, μας βάζει σε εκείνη τη ροτόντα με το κόκκινο σκηνικό και μας σερβίρει αχνιστή μακαρονάδα (θα επιμένω σε αυτό μέχρι να τη φάμε και να σκάσουμε!!!) συνοδευόμενη απο κατακόννινες γαρίδες που κολυμπούν στην υπέρονη σάλτσα -συνταγή
Μ---ας. Εσύ συνοδεύεσαι απο τις γυναίκες σου (όλων των ηλικιών) κι εμείς, όλα τα αγαπημένα σου μπάζα, όπως πάντα δεν συνοδευόμαστε!! Τρώμε, πίνουμε στην υγειά σου, στον χαρακτήρα σου,στα όλα σου, κλαίμε κιόλας, και μιλάμε για όλα!Η οικοδέσποινα με το υπέροχο πράσινο φόρεμα σε καμαρώνει και κλαίει κι εκείνη απο χαρά που σ έχει πάλι στο σπιτικό της. Κι ενω συμβαίνουν όλα αυτά έχουμε βουτηχτεί στη σάλτσα -συνταγή Μ--ας, πίνουμε, γελάμε,νιώθουμε υπέροχα! Αυτός ο "Άγιος Βαλεντίνος" αξίζει!!!! Σε περιμένω κι εγω με λαχτάρα!!!

Ανώνυμος είπε...

Έχετε κάνει το blog τσόντα!!
Δεν χωρά αμφιβολία περι τούτου!!!
Οι πρτζς σε ποιό σημείο μπαίνουν??
Μπάζα!

Ανώνυμος είπε...

Προς «Δημοκρατικός Λόγος»:

Η φλασιά για το ευφάνταστο blog δεν ανήκει σε κείνη(!!!!), αλλά στο σκατόπαιδο το ανηψάκι Του (κούκλος γαρ,αλλά σκατόπαιδο) που, παρ’επιπτόντως έχει χαθεί από προσώπου … blog.
Αυτός είχε την έμπνευση, μαζί με τη μικρή frau-λιτσα, βρήκε αμέσως ευήκοα ώτα (α, ρε Ζαχόπουλε) και πιάσαμε όλοι μαζί δουλειά στο φουαγιέ του Πλάζα… Και με φωτό ΑΠΑΙΧΤΗ, έτσι???
Αλλωστε, να το επαναλάβω, κι ας γίνω γραφική, ΠΟΙΟΣ από μας, εκεί στην παρακρατούπολη, ΣΤ’ ΑΛΗΘΕΙΑ πίστεψε πως δε θα γράφει σύντομα ο ίδιος????????
Το μούλικο, βέβαια, μία που έριξε την ιδέα και την τεχνογνωσία και μία που λάκησε! Ούτε αράδα! Ε, έτσι φόρεσα τιράντα το γραφείο τύπου κι έβγαζα τα’ άπλυτα στη φόρα, και, πιστέψτε με συντρόφια, όλοι εσείς που Τον γνωρίζετε, χτύπαγα ενδοφλέβιες από το άγχος, και τα διάβαζα και τα ξαναδιάβαζα 7φορές, μη μου ξεφύγει καμμιά άννοια, και ποιος με ξεπλένει!
Εχοντας πλήρη άποψη του Ιωάννη, και δη της πένας του, ποιος αναλαμβάνει ανερυθρίαστα… αντ΄αυτού?
Επεσε στην ανάγκη μας όμως και την πάτησε!!!

Λοιπόν, άμα τη αφίξη του γερμαναρά κοκκινομούρη, που δε μάσησε στο γάιδαρο και γκρινιάζει για μια ουρίτσα, προτείνω καυτό reunion πάρτυ, ( με θεματική «νοσοκόμες» με leather, μαστίγια και λοιπές ευγενείς αμφιέσεις) καθότι ... μια νοσταλγία για τα χρόνια του Λόγου, όλοι την έχουμε. Κι άμα τρως στη μάπα τα βάρβαρα project της Gianna’s, που μόνο με εφημερίδα δε συναντήθηκαν ποτέ, το ‘ χεις διπλό το μαράζι. Κέρνα μια γύρα, μπουρδ. Τα επόμενα δικά μου…

Προς G. :

Με τέτοια επισκεψιμότητα φίλε μου, πρέπεις να γράψεις τουλάχιστον αποχαιρετιστήριο μυθιστόρημα, πριν σκεφτείς την αποχή, γιατί, τάχα μου, πλησιάζεις στο λεκανοπέδιο.
Να μην πώ … νουβέλα!
Και σταμάτα να μας αγαπάς και ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ… ΕΜΕΤΟ ΘΑ ΚΑΝΩ, που λέει και το σοφό βαφτισίμι μου!
Δε μπορεί να μεταλλάχτηκες τόσο… Το σβέρκο σου χτίσανε, δεν σου κάνανε λωβοτομή. Η μήπως????

Κι έλα γρήγορα, να μαυρίσεις σαν άνθρωπος, κι έτσι όπως έχεις ρέψει, να κάνεις λίγο Ομπάμα, που είναι και πιο in από τον tsipras

Ανώνυμος είπε...

"Και σταμάτα να μας αγαπάς και ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ… ΕΜΕΤΟ ΘΑ ΚΑΝΩ, που λέει και το σοφό βαφτισίμι μου!
Δε μπορεί να μεταλλάχτηκες τόσο… Το σβέρκο σου χτίσανε, δεν σου κάνανε λωβοτομή. Η μήπως???? "

επιτελους η φωνη της λογικης!!!

κλαπ κλαπ κλαπ

scalidi είπε...

Με το καλό η επιστροφή. Το βράδυ λέει εδώ θα χιονίσει στα βόρεια προάστια και το Σαββατοκύριακο και στο Σύνταγμα, λένε... :)))))))))))) Μου φαίνεται εγώ λέω τον καιρό σ' αυτό το μπλογκ.

Ανώνυμος είπε...

Και το καιρικό αναγκαίο είνα, "scalidi" μας, με τόσα μπουρίνια, καταιγίδες και χιονοθύελλες που έρχονται. Βέβαια μέχρι να φτάσει ο Γιαννάκης μας, καλοκαίρι θα προλάβει να ξαναγίνει σε χρόνο ρεκόρ... Εκτός κι αν μας φέρει τον κακό τους τον καιρό- των Γερμαναράδων δηλαδή. Όπως και να' χει η ατμόσφαιρα αναμένεται να γίνει σύντομα...καυτή ειδιλά αν ισχύσει το πάρτι με τις αδερφές-νοσοκόμες και τα λέδερ...

ΈφηΠολ

scalidi είπε...

@έφη :))))))))

Giwrgos είπε...

Καθώς, λοιπόν, πλησιάζει η ώρα του τακτικού εβδομαδιαίου ραντεβού μας με το editorial του ημέτερου, μια δυό παρατηρήσεις απαραίτητες, ίνα μη διατηρηθούν ορισμέναι ανακρίβειαι....
1ον, αναφορικά με το κεφάλαιο Τσίπρα, και μόνον Η αποκάλυψις ότι εθήτευσε εις την ΚΝΕεεε, τα λέει όλα, και το κεφάλαιο μάλλον μπορεί να κλείσει.
2ο) Επειδή εθεάθη κρυπτοδεξιά, δηλούσα οτι οι αριστεροί πρέπει να οδηγηθούν εις παραλίας για να φάνε ψάρια που θα ψαρεύουν μόνοι τους, το ορθόν για έναν - μία original δεξιό-ά θα ήτο να έλεγε ότι θα οδηγούσε τους αριστερούς σε παραλία για να τους φάνε τα ψάρια.
3ο) Ούτε ως ψάρια χωνεύονται οι δεξιοί. Η αλήθεια είναι ότι δεν τρώγονται με τίποτα. Δεν ξέρω, βέβαια, αν με ένα αγκίστρι στο στοματάκι φαντάζουν καλύτερα, αλλά αυτό είναι ένα άλλο κεφάλαιο με το οποίο θα ασχοληθούμε κάποια άλλη στιγμή.
4ο, Θα δεχόμουν μακαρονάδα με συνοδεία θαλάσσιων τεράτων, κελυφορόρων, υπό και μόνο την αυστηρή προϋπόθεση ότι θα τα καθάριζαν και θα με τάιζαν κατόπιν, οι "νοσοκόμες" του -προταθέντος από συγγράψασα προηγούμενο σημείωμα - πάρτυ!
5ο, (προς Δημοκρατικό Λόγο) Ναι, είναι πράγματι θλιβερό να "πρέπει" να συμβεί κάτι άσχημο για να βρισκόμαστε - όπως κι αν βρισκόμαστε. Γιατί ρε γμτ αφήνουμε τη ζωή να μας παίρνει από κάτω? (Τουλάχιστον να ήταν κανα super model, να το καταλάβαινα...)
6) "ερωτευμένη με ψηλό,μελαχρινό,μακρυμάλλη τύπου,40κάτι,έλληνα τραγουδιστή"? Μα ο ... Ψινάκης δεν είναι 40κάτι!!!!! χεχεχε
7ο, έβδομο δεν υπάρχει, προχωράς στο ...
8ο) Το μπέικον επιμένω ότι είναι ασυγκρίτως καλύτερο και με περισσότερα ... προτερήματα από άλλα συνοδευτικά. αλλωστε πάει και με άλλα φαγητά. Ενώ τα του υγρού κόσμου? Εχεις φάει ποτέ ομελέτα με ... γαρίδες? Μπλιαχ!!!
9ο, Παρακαλώ πολύ, γίνετε συγκεκριμένη: Μαστίγια ο.κ., Αλλά ποίας ποιότητος? Μήκους? Θα έχουν μία ή περισσότερες "λωρίδες" έκαστο? Θα έχουν απολήξεις με σφαιράκια ή με "αγκάθια"? χεχεχε Παίζουν και χειροπέδες? Αν ναι, θα ειναι σετ και με ... ποδοπέδες (αχαχαχα, πού το βρήκα αυτό?) 'Η θα χρειαστεί να φέρει ο καθένας ρεφενέ αξεσουάρ?
10ο, Φιλιά πολλά σε οοοοοοοοολουουουουουςςςςςςςςςςςςςςςς!

Ανώνυμος είπε...

Αντε οι μέρες περνούν γρήγορα και η μεγάλη ημέρα είναι πια πολύ κοντά. Σε χαιρετούμε απο την χιονισμένη Αθήνα με το πολύ κρύο και σε περιμένουμε
Φιλια πολλά

Ανώνυμος είπε...

Φιλε εισαι και πολυ τουμπανος.
Και ομορφαντρας.
Χαιρετισματα και απο το παρεακι μας ναουμ που καθομαστε εδω και γουσταρουμε. Να τα πουμε ρε και απο κοντα, ειχα παρει τηλεφωνο χθες και μιλαγες παρολο που εισαι τουμπανο. Θα παρω και σημερα κατα τις 6-6:30 να εισαι εκει εχω νεα.
Καθεσαι?
Εχω να σου πω φοβερα πραματα.
Καθεσαι ετσι?