Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2008

Ο κοκκινομουρης

Λοιπον... σημερα ηπια μπυρα –μερικες γουλιες γιατι ηταν πολυ πικρη- μετα απο εξι μηνες και μπορω να σας εξομολογηθω οτι πολυ μου αρεσε. Οπως μου αρεσε και το οτι εχει κοκινισει η μουρη μου γιατι με ειδε ο ηλιος –με κατι δονταρες να- μετα απο τοσους μηνες. Σαν τις αγγλιδες αδελφες εχω γινει ο πουστης. Τελεια ηταν... ειχε δικιο η καιτη που μου τα επρηξε να φυγουμε απο την κλινικη – για πρωτη φορα - και να παμε στη λιμνη το πρωι και ενοιωσα ανθρωπος – που λεει και ο μελ – μετα απο τοσο καιρο. Και επειδη ολοι με ρωτατε αν μου λειπει το τσιγαρο, σημερα θα μπορουσα να καπνισω μια φυτεια... απο την αλλη ομως διολου μου λειπει το τραχειοστομα οποτε αστο καλυτερα το τσιγαρακι για οσο το αντεξω.

Ασχετο αλλα τελειο: μολις εφερε η καιτη η θεα, στην κλινικη, λουκουμαδες με μελι που τις εφτιαξε η ιδια. Θα τους μουρλανουμε τους γερμανους!

Γιωργηηηηη... που εισαι ρε φιλαρακι; Πολυ χαρηκα που μου εγραψες. Φυσικα και καταλαβα με τη μια οτι ησουν εσυ. Δεν ειναι δα και πολλοι αυτοι με τους οποιους καθομουνα διπλα διπλα τοσα χρονια, ασε την εκπομπαρα στο ραδιο… απλα με μπερδεψαν οι υπογραφες μετα το πρωτο σχολιο. Οι χαφιεδες μου με ενημερωσαν αμεσα για το πως εφτασες στο blog οπου και ελπιζω να παραμεινεις. Εχουμε να τα πουμε απο τη γιορτη σου που σου τα ζαλιζαν τα αμερικανακια στη δουλεια και δυστυχως δε φροντισα να μαθω ουτε την εκβαση αυτης της ιστοριας. Τετοιο μουλαρι ο φιλος σου. Τι εγινε τελικα, πως τα βρηκατε; Τι κανει η ροζα και το παιδακι σου; Θελω να μου τα πεις ολα – ή πες τα σε καμια σκροφα κοινη φιλη να μου τα μεταφερει –

Φιλαρακι, το θεμα δεν ειναι οτι οι μουτσοι που δεν - γαμουσαμε γιναν καπεταναιοι, ειναι οτι γαμουν εμας τωρα. Ας προσεχαμε οι μαλακες που κανουμε μια ζωη τα καλα παιδια.

Ασχετο. Πηρα καταχαρουμενος χθες το λαπτοπ και το εξτρα πληκτρολογιο που μου εστειλαν τα κοριτσια της υλης και κουβαληθηκα στην καφετερια της κλινικης για να γραψω με την ησυχια μου. Αφου παραγγειλα μια λεμοναδα την οποια και πεταξα διοτι ειχε τοση σχεση με τα λεμονια οση το κονιακ, αρχισα να πληκτρολογω με τη νεοαποκτηθησα σουπερ ταχυτητα των 173 λεξεων το μισαωρο. Μετα απο πολυ λιγη ωρα ενοχλημενος απο σχετικη βαβουρα σηκωσα το κεφαλι και ειδα το πρωτοφανες: η καφετερια ειχε σχεδον γεμισει! Ειχαν μαζευτει ενας σκασμος ηλιθιοι γερμανοι οπου και ερωτολογα να λενε νομιζεις οτι θα σφαχτουνε και μετα απο λιγο υπο την καθοδηγηση μιας φραου με μικροφωνο αρχισαν να παιζουν μπιγκο! Ναι ρε μαλακα, μπιγκο! Νομιζα οτι βρισκομουν σε κωμοπολη του αμερικανικου νοτου. Οι τελειωμενοι πανιβλακες οι γερμανοι διασκεδαζαν μεχρις δακρυων ουρλιαζοντας σε αυτη τη γεματη μελωδια γλωσσα τους και εγω προσπαθουσα να μην κλαψω απο απογνωση και να γραψω και καμια αραδα... το τελειο σαββατοβραδο!

Γιωργηηηηηηηη, ειναι χιλιαδες οι στιγμες που αναπολω τις ιστοριες μας απο το κουρειο και πιστευω οτι παρολες τις δυσκολιες περναγαμε υπεροχα και δουλευαμε με ορεξη και μερακι. Που ειναι τωρα ολα αυτα ρε γαμωτο;..

19 σχόλια:

Giwrgos είπε...

Γεια σου Γιαννάρα μου με τα ωραία σου. Χαίρομαι που χαίρεσαι που με είδες στο blog σου. Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να ήμουν νωρίτερα. Αλλά, έτσι είναι: Εσύ έχεις καλούς "χαφιέδες" - εξ ου και έγινες αρχισυντάκτης, ενώ εγω το μόνο "χαφιέ" που κατάφερα να έχω είναι ο εαυτός μου, και εξ αυτού του λόγου παρέμεινα (αρχι...)συντάκτης.
Κατ' αρχήν και για να μην το ξεχάσω - αν και μπορεί να έχεις βρει κιόλας άκρες: Καθώς έχεις laptop και internet, σημείωσε την διεύθυνση www.live24gr/radio/enlefko.jsp
Σε αυτήν μπορείς να ακούσεις το ραδιόφωνο "Εν Λευκώ" που παίζει ΚΑΛΑ.
Στο σκέτο www.live24.gr μπορείς να έχεις περισσότερες επιλογές σε ελληνικούς σταθμούς, ώστε να ακούσεις και κάποιον άλλο σταθμό με καλή, ΠΟΙΟΤΙΚΗ ελληνική μουσική. Αν και κορυφαίες δημιουργίες όπως το "Πιο χαμηλά πιο χαμηλά πιο χαμηλά" για λόγους που δεν αντιλαμβάνομαι δεν παίζονται πια... χιχιχι
Οφείλω να πω ότι "μ' έπιασες": Οταν σου μιλούσα για εκείνα τα χρόνια, δεν θυμόμουν τις μέρες ραδιοφώνου μας... Τί εποχή... Αλήθεια, σκέφτεσαι να επαναλάβουμε το εγχείρημα όταν με το καλό έρθεις πίσω? Εχουν ξεφύγει οι ραδιοφωνιτζήδες και δεν έχουν κάποιουςνα τους διδάξουν! Κι αν δεν βρεθεί κανείς να μας δώσει την ευκαιρία, ας διπλαρώσουμε επιχειρηματίες - επενδυτές, να ανοίξουμε νέο ραδιόφωνο. χοχοχο Και να το στελεχώσουμε εκτός των άλλων και με νέα ταλαντούχα παιδιά (το casting ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι θα το κάνω εγώ στην πρώτη φάση, για να μην πολυκουράζεσαι εσύ). Και φυσικά, όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου, θα αναζητήσουμε και αγόρια παραγωγούς, εκφωνητές κ.α.. ΧΑ!
Οσον αφορά τους μούτσους που γίνανε καπετάνιοι και το τί μας έκαναν (ή και εξακολουθούν να μας κάνουν), εντάξει... Εχεις δίκιο. Είμαστε καλά παιδιά και καλό πάσχα και το απολαμβάνουμε!
Ναι, ναι, καλά είμαστε στο σπίτι όλοι, αν και όπως κι εσύ μπορείς να επιβεβαιώσεις, είναι πολλλλλλλύύύύύύύ δύσκολη δουλειά να είσαι μπαμπάς.
Οσον αφορά τα περί "κοκκινομούρη" άσε τα ξεκαρφώματα. ανέκαθεν ήσουν μαυριδερός, οπότε τα ποερί λευκού χρώματος που άλλαξε προς το ερυθρόν, εγώ τα γράφω.
(στέλνω και επανέρχομαι, μπας και ξέχασα τπτ)
Φιλούρες

Giwrgos είπε...

Μα φυσικά και ξέχασα. Είδα ξανά το σημείωμά σου και οφείλω για την Ιστορία (και την Δημοκρατία) να επιβεβαιώσω ότι Ναι, είσαι Μουλάρι που δεν είχες φροντίσει να μάθεις. Σκατοκατάσταση με τη δουλειά, αλλά λεπτομέρειες θα σου πω από άλλο βήμα, περισσότερο "ασφαλές".
Μια που το έφερε η κουβέντα, έχεις διεύθυνση για e-mail?
Οσον αφορά εκείνο το "κοινή φίλη"... Το μόνο που έχω να πω είναι η ακόλουθη ρητορική ερώτηση: "Fili h Fidi eisai esy?" xexexe ( αμάν πια, με είχε πρήξει και ο - η ανώνυμος που με ξεφωνίζεδι κάθε μέρα από αυτές τις σελίδες.
Σχετικά με το άλλο, εκείνο το τελευταίο που είπες σχετικά με το ότι δουλεύαμε με όρεξη τότε... Φυσικά και το επιβεβαιώνω επίσης: Ειδικά εσύ είχες πολλή όρεξη και δεν σταματούσες να έτρωγες, ούτε και τις στιγμές που ήσουν χορτάτος πλέον...
Συμπληρωματικά να πω ότι δεν πέρασα απαρατήρητο το γεγονός ότι έλαβες το μήνυμα σχετικά με το σε βάρος σου dvd και συνεπώς, θα ανεβάσω την τιμή του εκβιασμού.
Love you
Εγώ

Giwrgos είπε...

Α, ναι. Ξέχασα να σου επισημάνω αναφορικά με την ακρόαση μέσω ίντερνετ των ραδιοφωνικών σταθμών: Τον "Εν Λευκώ" πάρε ακουστικά να τον ακούς. Τους άλλους, τους ελληνικούς, πάρε ηχεία και βάλτους στη διαπασών!
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πού ξέρεις το πώς λένε τα ερωτόλογα στα γερμανικά και διαπιστώνεις πως δεν υπάρχει διαφορά με τα υπόλοιπα που λένε??????????? Εννοείται ότι ... "ΑΝ υποψιαστώώώ ότι τα κρατάς όλα για σένα, θα πεθθθθάάάάνωωωωω"!
Για να σιγουρευτώ, όμως, ότι δεν θα μου πεις ψέμματα, στέλνω Ευαγγελάτο ή Τριανταφυλλόπουλο με κρυφές κάμερες προκειμένου να αποκτήσω καλύτερο έλεγχο του πεδίου.
Καλή βδομάδαααααα.

Υ.Γ. Οι τελευταίες ειδήσεις: Ο Σαρκοζί την παντρεύτηκε την Κάρλα, οπότε σου συνιστώ να κάνεις ό,τι κι εγώ πλέον: Δεν της ξανατηλεφωνώ. Και ούτε θα υποκύψω στις γνωστές αφόρητες πιέσεις της να την πάρω αγκαλιά έστω για λίγο.
Αλλή είδηση από την εσωτερική επικειρότητα τώρα, η Πανάθα πρώτη στη βαθμολογία. Λήξ' το τώρα ρε! Σφύρα το να τελειώνουμε!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.Εσύ μπύρες χθες ,εμείς εδώ με το Βιλάκι και την Κατερίνα (και τήν αλλη στην κοιλίτσα)κόκκινο κρασάκι και χυμό φράουλας, μια επίσης ηλιόλουστη μέρα.Τις είδαμε και τις δύο πολύ καλά(αν εξαιρέσεις το πόσο τους λείπεις και πόσο αργά τους φαίνεται πως περνάει ο καιρός μέχρι να ξαναβρεθείς κοντά τους. Το καλύτερό μας όμως ήταν που σε ακούσαμε απο το τηλέφωνο και πολύ το χαρήκαμε. Πάρε όλη την θετική ενέργεια που σου στέλνουν όσοι σε αγαπούν, βαλε και τη δική σου δύναμη και όλα θα ξαναγίνουν όπως πρώτα. Σου στέλνουμε τα φιλια μας και την αγάπη μας και ευχόμαστε να έχεις μια εβδομάδα και με θεαματική πρόοδο.

scalidi είπε...

Καλή εβδομάδα. Χαίρομαι τόσο πολύ απ' αυτά που διαβάζω. Συνεχίζονται εδώ οι ωραίες λιακάδες, σε λίγο θα τις απολαμβάνεις εδώ :)))))))))

Ανώνυμος είπε...

Γιαννάρα παλιοχαμούρα φίλε μου μπινέ κιαγαπημένε χαίρομαι όταν διαβάζω τέτοια κείμενα. Σημαίνει ότι όλα βαίνουν καλώς, και πως γρήγορα η Γερμανία θα ...σου λείψει. Εδώ όλα βαίνουν καλώς. Ο Ζαχόπουλος τάβλα, ο Κωστίκας τρέχει και δεν φτάνει με τους 151, ο Γιωρίκας τρέχει, τρέχει, τρέχει αλλά...δεν ξέρει το γιατί, εμείς χαζεύουμε τα δισεκατομμύρια να τρέχουν, με λίγα λόγια όταν έρθεις με το καλό τίποτα δεν θα έχει αλλάξει. Μόνο πες στον ΜΠουρδ σε παρακαλώ να με συμβουλευθεί όταν ξεκινήσει το κάστινγκ, μια και έχω άποψη επι του θέματος. Πριν το καλοκαίρι είχα κάνει εκτενείς συζητήσεις με τον ...Ζαχόπουλο περί αξιοκρατίας, και αξιολόγησης ανθρώπων, και νομίζω ότι η διαχείριση προσωπικού είναι κάτι που μου έμαθε ο γίγας Ζαχό. Εάν κάτι πάει στραβά τότε...ρίχνεις το μολύβι κάτω. Μετά...
Τέλος πάντων, αφού είσαι καλύτερα, νομίζω ότι έιμαστε όλοι μας καλύτερα. Και θα γίνουμε καλά, όταν σε δούμε εδώ δίπλα μας μαζί μας. (Καλά ε απο...συναίσθημα σκίζω ο πούστης!). Λοιπόν αστραπόγιαννε γεια χαρά, και τα λέμε αύριο.
Κ.Δ.Μελ

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΦΑΛΛΟΚΡΑΤΙΚΟ...

Ανώνυμος είπε...

CASTING ΜΕ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟΝ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟ; ΣΑΣ ΕΧΩ ΟΝΟΜΑ: "ΣΑΒΟΥΡΑΔΙΟ"!

Ανώνυμος είπε...

Γεια και από εμένα Γιαννάκο.
Δεν γράφω συχνά αλλά ενημερώνομαι για τα πάντα. Σε παρακολουθώ και όσο μπορώ ενημερώνω και ανθρώπους που σε αγαπούν. Σε περιμένουμε με μεγάλη λαχτάρα και όλα θα φτιάξουν είμαι σίγουρη!
Φιλάκια πολλά πολλά κι ας μην μιλάω πολύ παρά τις συνήθειές μου....
Εφη Πολ.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Γιάνναρε

Χαίρομαι για την πρώτη γουλιά. Να τις εκατοστήσεις. Μένει τώρα, ο Βάγκνερ στη διαπασών.

Όσο για τη φυτεία, έχω στο σπίτι δυο μεγάλα πακέτα με Romeo & Juliette που είχα αγοράσει για σένα, δώρο ευχαριστήριο για την παρουσία σου στη δίκη μου. Το πρώτο βαρέθηκε να περιμένει την παράδοσή μου και μετά αγόρασα και δεύτερο, ορκιζόμενος πως θα σου το φέρω φρέσκο.

Έχοντας αποδειχθεί πολλάκις αχαΐρευτος, άφησα και το δεύτερο πακέτο στην αναμονή.

Ίσως και να μπορούν να επιτελέσουνε ακόμα το σκοπό τους: Κι αν δεν χωράνε στην τραχειοτομή, μπορούν αν αναφτούν, να φτιάξουν μια ωραία ατμόσφαιρα στο Άλενσμπαχ...

Μακρίδης junior

anonymi είπε...

Όποιος είπε ότι αλλάζει ο άνθρωπος, λάθος έκανε. Δεν πρόλαβες να μπορείς να τρως και να πίνεις και ήπιες μπύρα κι έφαγες λουκουμάδες, χοντρέ, πρώην πανχοντρε; Αλλά θα μου πεις μας κατάντησες εμάς αλκοολικούς, που ένα μπέιλις κι αυτό με το ζόρι. Λοιπόν, έχω τρελή κατάκτηση, από αυτές που και ο Νιόνιος να είχε, θα έκοβε πέρα. Τέτοια αριστερίλα και αναρχομπούρδα. Αν ακούσεις το όνομα, θα διερωτηθείς για μια ακόμη φορά: Πού τους βρίσκεις ρε μπάζο; Κι όμως αγαπητέ. Μέχρι που προχθές με σύστησε κάποιος παλιός γνωστός από τα μέρη μου, σε βουλευτή ως εξής: "Την είχα χρόνια στο Ρήγα". Όπως αντιλαμβάνεσαι με διεκδικούν όλα τα κόμματα. Κι εγώ το 'χω κρυφό καμάρι. Κατά τα λοιπά, γίνεται το πανηγύρι το γνωστό, φεύγουμε στη 1 το βράδυ. Τα κοριτσάκια μου σου στέλνουν χαιρετίσματα. Σε αναμένουμε σε φιλούμε και έγινε και τα λέμε...

Ανώνυμος είπε...

Γιαννιώ
Βλέπω ότι άνοιξε το τάργκετ γκρουπ του μπλογκ σου (ωραία αναλογία, στις εννιά λέξεις οι τρεις είναι μη ελληνικές). Φίλε χαίρομαι που οι "χυμοί" σου αλλάζουν χρώμα και από μαύροι(εξ ου και η μελα-γχολία) γίνονται κόκκινοι. Ήτοι επανέρχονται στο φυσιολογικό τους χρώμα. Αλλά θα σου πρότεινα, εκτός από τα ωραία κείμενα διαλόγου, να γράφεις και κείμενα "λογοτεχνικού περιεχομένου", μη δημοσιευόμενα άμεσα. Γράψε για την εμπειρία σου, όπως εκείνο το κείμενο που μας συγκλόνισε, βγάλε την κραυγή σου. Έχει δίκιο ο Μέμος. Γράφεις πολύ ωραία. Το σκέφτηκα και είπα να στο πω. Κατά τα άλλα σε αναμένουμε. Ωχ, μόλις αυτή τη στιγμή μαθαίνουμε ότι η Γιαννάκου πάει χειρουργείο για ακρωτηριασμό του ποδιού της. Έπαθε, μάλλον, γάγγραινα. Από ένα απλό κάταγμα!Τα ξαναλέμε, φίλε
Με την Αγάπη μου
Γιώργος Χ. Π.

scalidi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Χαμούρα αστραπόγιαννε φίλε μου χαίρε. Το "θα τα πούμε αύριο" ήγταν λίγο...πασοκιά (αλλαγή, σοσιαλισμός σε λίγα χρόνια και τέτοια, ξέρεις...). Έστω και μετά απο λίγες μέρες είμαι εδώ. Μαθαίνω΄τα νέα σου, χαίρομαι που όλα πάνε καλύτερα απο την προηγούμενη ημέρα, εσύ έχεις ήδη εξοπλιστεί με υπομονή και θωρακιστεί με ψυχική δύναμη, ώστε η συνέχεια θα είναι πολύ πιο καλή. Τα όπλα τα παρατούν μόνο οι χαμένοι απο χέρι. Γιαυτό και είναι χαμένοι απο χέρι, επειδή παρατούν τα όπλα (καλό ε;). Αστραπόγιαννε πάντα απο κάτι κακό, βγαίνει κάτι καλό. Όταν με το καλό και τις ευχές και την στήριξη όλων μας, και κυρίως την στήριξη των δικών σου ανθρώπων αλλά βασικά την δική σου δύναμη, να τελειώσεις απο αυτή την δοκιμασία, θα έχει γίνει σοφότερος, εμπειρότερος, καλύτερος άνθρωπος. Εάν το πιστέψεις μπορείς να γίνεις μέχρι και...δημοσιογράφος! Περιμένω με αγωνία την επόμενη γραπτή σου παρέμβαση, και φυσικά ετοιμάζω την απάντηση. Αστραπόγιαννε, λυπάμαι που θα σε στεναχωρήσω, αλλά εκεί στα μέρη σου στη Γερμανία, κάποιοι ψάχνουν για μίζες της Ζήμενς και στο ΠΑΣΟΚ σφάζονται. Εάν κάνουν το λάθος οι γερμανοί και προχωρήσουν, βλέπω το ΠΑΣΟΚ να συγκαλεί την επόμενη Κεντρική Επιτροπή στην...Δ Πτέρυγα του ΚΟρυδαλλού. Φίλε μου, καλό σου βράδυ.
Ρε μαλάκα, δεν μου απάντησες. Τον διάβαασες τον μπινέ τον Τσάϊλντ, ή τζάμπα καίει η λάμπα;
Κ.Δ.μελ.

scalidi είπε...

(Εγώ έσβησα το προηγούμενο σχόλιό μου, γιατί κατάλαβα τι βλακεία έκανα, αποκαλύπτοντας ολογράφως την ταυτότητα του κ. Γ.Χ.Π. Μην πατάει ο άνθρωπος το όνομά στον Γκούκλη και τον βγάζει σ' αυτό το σχόλιό μου. Αμαρτία είναι. Οπότε επανορθώνω)


Συμφωνώ απόλυτα με τον κ. Γ.Χ.Π. για "λογοτεχνικού περιεχομένου" κείμενα όπως λέει, αφού γράφεις πολύ καλά, ζωντανά και με στιλ που μας κάνει κομμάτια τους έρημους... Άλλωστε έχω εκφράσει και παλιότερα ιδιαιτέρως το θαυμασμό μου για καναδυό κείμενα που είχαν δημοσιευτεί στη Β και είχαν υποπέσει στην αντίληψή μου, οπότε δεν λέω κάτι καινούριο.

Ανώνυμος είπε...

Ρε Ξάδελφε. Τι θα γίνει ρε συ. Θα γυρίσεις καμιά φορά. Καλά ρε συ τόσο πολύ σου άρεσε η ...Εσπερία; Γύρνα ρε μ.... και θα ξεκινήσεις θεραπείες στα ...«ψωρονέρια» ή στα Θερμοπύλια.
Παρακολουθούσα το blog σου μέχρι που έφυγες έξω. Μετά νόμισα οτι αδράνησε, αφού δεν ξαναείδα καμιά ενημέρωση. Σήμερα (7.2.2008) είδα οτι πλέον πήρες την κατάσταση στα χέρια σου, απομακρύνοντας την φαύλη Δ....σια. Εύγε!
Για τις ευθύνες της θα γίνει ΕΔΕ και θα καταδικασθεί σε δια βίου αποκλεισμό από μοναδικό θέρετρο των Ραχών.
Τα νέα σου και την συνεχή βελτίωσή σου τα μαθαίνω από την Κατερίνα
Σε περιμένουμε, πολλά φιλιά
Κ. ΠΑΠ.

Ανώνυμος είπε...

Ελα, πού είσαι σύντροφε; Γράψε κάτι! Μου αρέσει πολύ να σε διαβάζω. (Ωχ, κάτι πρέπει να έπαθα. Αυτό είναι διαστροφή!)Σ' αγαπάω πολύ, Κατέ

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΕΙΛΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩΩΩΩΩ
ΕΝΑ ΣΟΥ ΣΗΜΑΔΙ ΜΟΝΟΟΟ(e-mail),
ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩΩΩΩ,
ΝΑ ΠΑΛΕΥΩ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΟΟΟ


ΕΝΑ ΣΟΥ ΣΗΜΑΔΙ ΜΟΝΟΟΟΟ,
ΕΝΑ ΣΟΥ ΣΗΜΑΔΙ ΜΟΝΟΟΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΖΩ!!!!!!!!!!


Ξερεις ότι ειμαι ικανη το ασμα να το βαλω για τιτλο!
Κανε λοιπον κατι για γλιτωσει η δημοσιογραφια από τις εμπνευσεις μου…


ΣΕ ΦΙΛΩ,Σ’ΑΓΑΠΩ,ΠΕΡΙΜΕΝΩ

Ανώνυμος είπε...

Σ' ΑΓΑΠΩ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ