Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008

Καροτσι σε...μαυρες σακουλες!

Με σκυλοβρισατε, με διαπομπευσατε δημοσιως και με καταγγειλατε για παραγωγη σαπουνοπερας και δακρυβρεχτων κειμενων, την ιδια ωρα που η συμπεριφορα σας αρμοζει μονον σε παραγωγους ραδιομαραθωνιων για την προστασια της γαλαζιας φαλαινας.

Πως πρεπει δηλαδη να εκλαβω την πρωτοβουλια σας για... δωρεα της καρεκλας; Ο ενας τροπος ειναι να πλακωθω στα καντηλια, να παρω την εκπροσωπο μου τη Φου και να της μαθω ολες τις νεες βρισιες, να πλακωθω στις κουτουλιες με τον τιτανοκεφαλο και εν τελη να σας πω οτι ειναι κατι που δε μπορω να δεχτω. Ο άλλος τροπος ειναι να δακρυσω - ή να πλανταξω στο κλαμα οπως η καιτη οταν της το ειπε η φου – να σκεφτω οτι ειναι μια σημαντικη προσφορα απο το υστερημα του καθε συναδελφου και οτι οχι μονο δεν εχω το δικαιωμα να πω κουβεντα αλλα μου ειναι ανεπιτρεπτο να κρινω τον τροπο που θα μου δειξουν αλληλεγγυοι οι ανθρωποι οι οποιοι με τρωνε στη μαπα τοσες ωρες καθημερινα τα τελευταια οκτω χρονια.

Προφανως επειδη με συνεφερε διαλεξα το δευτερο δρομο, αυτο ομως δε σημαινει παλιοκουφαλες οτι μπορειτε να με εξαγορασετε με ενα γαμοκαροτσο. Θα σας πιω το αιμα οταν γυρισω γιατι μαθαινω οτι λουφαρετε ασυστολα, δινετε απο μια παπαρια και φευγετε και εχετε κανει το μαγαζι μπουρδελο. Βεβαια, οπως συναγεται απο τη δημοσια τοποθετηση του Μαρδα τη μεγαλη ευθυνη την εχει η Φου καθως λουφαρει τις φιλεναδες της οπως την Πραπα. Μεχρι και οι «ταιμς του αλενσμπαχ» ειχαν για τα νεα οργια στον καμπο, θεμα με το οποιο βεβαια δε θελησε να ασχοληθει η βραβευμενη συναδελφος... δεν γνωριζω ποιοι προσπαθουν να βαλουν μια ταξη, παντως αν δεν αναλαβουν δραση αμεσα μαρδας κ΄ σπυροπουλος, με πραξικοπημα το οποιο χωρις δευτερη κουβεντα στηριζω, δε βλεπω να κρατιεται το μαγαζι.

Οσο δε για τις απειλες που δεχεται το blog απο τα οργανωμενα εκδοτικά συμφεροντα το μονο που εχω να πω ειναι οτι δε θα τους περασει. Τα υπολοιπα στον εισαγγελεα οπου θα λαμψει η αληθεια και θα δειξουμε ποιοι πραγματικα ειναι οι ανωνυμοι συντακτες. Εντος των ημερων θα τοποθετηθουν δημοσια και οι δικηγοροι μου.

Αδελφια σας ευχαριστω απο τα βαθη της καρδιας μου και σας ειμαι υποχρεος για την αγαπη που μου δειχνετε... τιποτα αλλο για αυτο για να μην ξαναρχισουμε την κλαψα.

Υ.Γ. ξερω πολυ καλα οτι το εκανε για καλο η ιωαννα, αλλα θα σας παρακαλεσω ολους να μην ξανασχοληθειτε με τον εδοεαπ αν δε συνεννοηθειτε μαζι μου. Ειδαλως το μονο που προσφερετε ειναι εμποδια στο δρομο που εχουμε βρει με τους ανθρωπους του δς. Πως αλλιως θα πρεπει να το επαναλαβω ο πουστης οτι βοηθανε ολοι και βοηθανε πολυ; Και η σπανουδακη και ο δεμερτζης και ο χριστοπουλος και ο κιαος και ο γιγαντας τσαουσιδης μιλανε απευθειας με την κατερινα και εχουν δρομολογησει και προτεινει λυσεις για ολα. Παρακαλω λοιπον να μην τα κανετε μπουρδελο διοτι το θεμα ειναι πολυ σοβαρο και εχουν πεσει πανω πολλοι συναδελφοι. Φτανουν αυτοι...

25 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγόρι μου, ΑΥΤΟΣ ΕΙΣΑΙ. Όταν βρίζεις, χαιρόμαστε όλοι. Ζούμε για ένα "γαμοσταύρι" σου. Ακριβώς, όπως συνέβαινε με τα θύματα του Μαρκήσιου ντε Σαντ, που συναινούσαν με μεγάλη ευχαρίστηση στα βασανιστήριά του. Μήπως είμαστε μαζοχιστέεεεες;! Θα επανέλθω, αφού συμβουλευτώ την ψυχαναλύτριά μου.

Ανώνυμος είπε...

Γιαννη πες σ όλες τις σακαφιόρες να παψουν να αποασχολούνται.Η Σπανοπούλου με "εβρισε" γι αυτές τις σαχλαμάρες. Έρανοι και κολοκύθια(να σημειώσεις ότι εμένα δεν ήρθε κανείς να μου ζητήσει τον "οβολό" μου. Υπάρχουν στον ΕΔΟΕΑΠ 3,500 ευρώ για το προσωρινό "αυτοκίνητό" σου.Και η διαβεβαλιωση όλων στο δ.σ ,ότι ο,τι χρειαστει ο Γιάννης είμαστε εδώ.Ελπίζω να τα πούμε σύντομα απο κοντά. Ο "κύριος Φαράκος"

Γιαννάκη γειά και χαρά και μην ανησυχείς για τίποτα. Ολα είναι υπό έλεγχο υπό την "μπαγκέτα" της Κατερίνας η οποία μας ενημερώνει για τα πάντα και όταν εκείνη κρίνει και όποτε κρίνει και αν κρίνει, παρεμβαίνουμε. και η καθε παρέμβαση βρίσκει ανοιχτά αυτια στον ΕΔΟΕΑΠ.Από εκείνη έμαθα και για εδέσματα που σου φτιάχνει η Καίτη(παστίτσια, χωριάτικες κ.λ.π.) και τώρα περιμένω να μου πείς τι θέλεις να φάμε στην πρώτη πόκα. Φιλιά Χριστίνα

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα απο τα δημοσιογραφικά γραφεία που απο τις πρώτες πρωινές ώρες ζούν στους ρυθμούς της είδησης του θανάτου του Αρχιεπισκόπου. "Εκοιμήθη ο Αρχιεπίσκοπος- Τριήμερο Εθνικό Πένθος" είναι ο τίτλος που "παίζει" αυτή τη στιγμή στους τηλεοπτικούς δέκτες. Σου μεταφέρω μερικές απο τις ...παράπλευρες απώλειες της τραγικής ομολογουμένως είδησης:1.Στα ραδιόφωνα οι συνάδελφοι που παρουσιάζουν ενημερωτικές εκπομπές κάνουν γνωστό οτι "κυρίες και κύριοι αυτή την εβδομάδα δεν θα κάνουμε διαγωνισμούς, ούτε θα μοιράσουμε δώρα, λόγω πένθους".Ωστόσο οι ακροατές επιμένουν και στέλνουν μηνύματα του τύπου "τι θα γίνει με το διήμερο που είχατε υποσχεθεί","πότε ξεκινά ο διαγωνισμός για το μηχανάκι κ.λ.π"
2. Στην τηλεόραση τα πράγματα είναι εξαιρετικά δύσκολα έως αφόρητα. Ο Κουίκ κατά τη διάρκεια της εκπομπής του στο Alter τηλεφώνησε (εκτός αέρα) στον Αυτιά για να του ζητήσει να μεσολαβήσει ώστε η ρεπόρτερ του Alpha να μετακινηθεί επειδή έμπαινε στο πλάνο του Alter!!!!Περίμενε, έχει και συνέχεια: Ο Αυτιάς ρωτούσε με αγωνία "πότε είναι των Τριών Ιεραρχών ρε παιδιά" για να πάρει απο τον Μουστάκη (ναι, τον γνωστό θεολόγο) την απάντηση "Πόσες φορές θα το πούμε, την Πέμπτη είναι των Τριών Ιεραρχών!!!". Το γεγονός έφερε τα πάνω -κάτω στις οικογένειες καθώς όσοι παρακολουθούσαν τηλεφωνούσαν για να πουν οτι "προς Θεού, των Τριών Ιεραρχών είναι την Τετάρτη, άρα τα σχολεία θα είναι κλειστά και την Τετάρτη και την Πέμπτη που όπως λέγεται θα κηδευτεί ο Χριστόδουλος"!! Μιλάμε για το μπάχαλο!!!
Θέλεις κι άλλα; Οι κουτσομπολίστικες εκπομπές που καθημερινά δίνουν απαντήσεις σε προβληματισμούς τηλεθεατών του τύπου: "είμαι 10 χρόνια παντρεμένη, αλλά είμαι ερωτευμένη παράφορα με τον αδερφό της κουμπάρας του άντρα μου και σκέφτομαι να κάνω παιδί μαζί του, τι με συμβουλεύετε;", αυτές οι εκπομπές λοιπόν, έχουν "φορέσει" ταγιεράκια και κάνουν συνδέσεις με τη Μητρόπολη... Βλέπεις τη Χρουσαλά με μαύρο σακκάκι και λευκό πουκάμισο και νομίζεις οτι βλέπεις το κανάλι της Εκκλησίας (Θεέ μου συγχώρα με!!)
Αυτά!!!!
Υ.Γ Η "επίσκεψη" στο blog σου μου έχει γίνει καθημερινή συνήθεια. "Μπαίνω" το πρωί, "ξαναμπαίνω" το απόγευμα και μέσα απο τα κείμενά σου αλλά και τα σχόλια ανακαλύπτω κομμάτια ενός σπουδαίου ανθρώπου!Σ ευχαριστώ, ειλικρινά!Φιλιά στην Καίτη και στην υπέροχη κόρη της που μας έχει κατακτήσει όλους!!

Ανώνυμος είπε...

Όπως έχεις ήδη πληροφορηθεί απο τη Ζαχοπουλιάδα περάσαμε ξαφνικα στην ..Χριστοπουλιάδα(θεος συγχωρέστον τον Μακαριστό και ο θεός να μας δίνει μέρες πολλές και καλές να τον θυμόμαστε)Βεβαιως δεν ελειψε ο Κλωστας Πρέκας απο το νεο σήριαλ των ημερών, που βρηκε την ευκαιρία να βγει παλι στα κανάλια καθως διατείνεται οτι ο Χριστόδουλος ήταν φίλος του. Και προ ημερών είχε ξαναβγεί για να μας πεί οτι και ο Ζαχόπουλος ήταν φίλος του και να αφηγηθει τι του είχε εξομολογηθεί η κ. Ζαχοπούλου...Κατά τα άλλα σε ολα τα πρωινάδικα και σε όλα τα μεσημεριανα σώου "κοινωνικής" κριτικής γβήκαν οι παρουσιαστριες ντυμένες ως βαρυπενθούσες. Για ένα τριήμερο τουλαχιστον αντίο στα αποκαλυπτικα μίνι και ντεκολτέ. Για να σοβαρευτούμε όμως και λίγο θα σου πως ότι η πιο ζεστή, ανθρώπινη και καλή αναφορά στον Χριστόδουλο σήμερα έγινε απο έναν συμμαθητή του στη Λεόντειο που σήμερα είναι καθολικός ιερεας και τόν είχε ο Αυτιάς. Μεσα στα δυσάρεστα(που ηρθε να συμπληρώσει και ο θανατος επίσης του μητροπολίτη Λευκάδος, είχαμε κι ευχάριστα. Ο Μακης Τριανταφυλλόπυλος απέκτησε απο την Κιμ αλλη μία κόρη και η Ελένη μενεγάκη έφερε στον κόσμο το τρίτο παιδί της, κοριτσάκι κι αυτό. Αυτα τα νεωτερα ελπίζουμε να είσαι καλά και σου στέλνουμε τις ευχές μας για μια καλή εβδομάδα που θα σε φέρει ακόμα πιο κοντά μας. Φιλια Μέμος- Χριστίνα

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη μου πολύ χαίρομαι που επικοινωνώ μαζί σου και κυρίως που διαπιστώνων το ανεβασμένο ηθικό σου. Δώσε μας και μας λίγο γιατί εδώ κινδυνεύουμε να πιάσουμε πάτο! Να ήξερες πόσο μας λείπεις, πόσο μας λείπει το χιούμορ σου! (καλά αλίμονό μας όταν ξαναγυρίσεις, ούτε λούφα, ούτε κάλυψη τίποτα) Ναι, πράγματι η Σπανοπούλου με την οποία επικοινώνησα μου είπε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα -μη φωνάζεις, έπραξα ως όφειλα και ως ήθελα και στάματα τη γκρίνια. Ο ΕΔΟΕΑΠ μου είπε η Σπανοπούλου πως θα δώσει οτισήποτε χρειαστείς.Επιπλέον επικποινώνησα μαζί της γιατί εδώ μέσα κυκλοφορούσε η είδηση ότι αυτά που δίνει είναι ελάχιστα έως τίποτα. Ας ελπίσουμε πως όλα΄θα γίνουν όπως μου τα εξ άλλου δεσμεύτηκε προσωπικά... σταμάτ ανα ανησυχεός καικοίτα να γυρίσεις γρήγορα γιατί χανόμαστε! Φιλάκια. Έχεις χαιρετισμούς και από την Ειρήνη Μπέλλα.

Ιωάννα Κολοβού

scalidi είπε...

Έχει ωραία λιακάδα σήμερα εδώ. :))))))) Σας στέλνω χαμόγελα και φως.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου μπινέ κι αγαπημένε.Χαίρομαι όταν διαβάζω γαμοσταυρίδια και μπινελίκια. Αυτό σημαίνει ότι είσαι σε...καλό δρόμο ψυχολογικά. Όλα θα πάνε καλά, πίστεψέ το. Δεν είναι δυνατόν εμείς να το πιστεύουμε περισσότερο απο σένα.Φαίνεται τρελό. Η στάση όλων απέναντί σου είναι αξιοζήλευτη, και πραγματικά χαίρομαι διότι διαπιστώνω πέρα απο το ανθρώπινο ενδιαφέρον, μια αλληλεγγύη συγκινητική. Αυτό είναι το κεφάλαιό σου σε ότι αφορά τη δουλειά. Το γκράντε κεφάλαιο όμως είναι η Βίλι η Κατερίνα, η Κάιτη η ΜΠετίνα και οι άλλες...δημοκρατικές δυνάμεις που σε φροντίζουν και σε στηρίζουν. Γερονικολέ, ξέρεις πολύ καλά πως δεν μπορώ να συζητήσω σοβαρά μαζί σου πάνω απο λίγα λεπτά, και πως δεν μπορώ να γράψω πάνω απο μερικές σοβαρές αράδες.Θεωρώ ότι απευθύνομαι...σε ξένο, ή ότι δεν είμαι εγώ. Γιαυτό ας γίνω ο εαυτός μου όπως είμαι όταν συζητώ μαζί σου. Δώσε βάση. Πρέπει να ξαναψηφίσουμε όλοι με χέρια και πόδια ξανά Καραμανλή, διότι ποια άλλη κυβέρνηση μας χαρίζει τέτοιες στιγμές;Πάνε να κλέψουν τους πιάνουν. Πάνε να ξενογαμήσουν και ή τους σκοτώνουν (βλέπε Βαρθολομαίος) ή τους εκβιάζουν (Ζαχόπουλος). Ο επαγγελματισμός του ΠΑΣΟΚ είχε "στεγνώσει" τα συναισθήματα αλλά και το ρεπορτάζ.Σήμερα; είμαστε όλο εκπλήξεις. ΚΟιμάσαι ήσυχος το βράδυ και δεν ξέρεις ποιος θα...μπει στη φυλακή το πρωί, ποιος συνελήφθη να ξενογαμεί, ποιος αποπειράθηκε να τα πιάσει. Τέτοιο σασπένς ούτε ο Τσαϊλντ δεν έχει με τον Ρίτσερ. (Το διάβασες το βιβλίο βρε μαλάκα;.Κατά τα άλλα, είμαστε δέσμιοι της επικαιρότητας, προσπαθούμε να καταλάβουμε πως είναι δυνατον μια κυβέρνηση να κάνει σε τόσο λίγο χρόνο τόσες πολλές μαλακίες. Το ΠΑΣΟΚ είναι με το δάχτυλο στον ποπό, γιατί το θέμα της Ζήμενς βγαίνει στην επιφάνεια. Θα περάσει σχεδόν όλη η κεντρική Επιτροπή απο τους εισαγγελείς. Γιάννο, μου φαίνεται ότι οι επόμενες συνεδριάσεις...θα γίνονται σρτον ΚΟρυδαλλό. Φίλε σε αφήνω τώρα πάω για σύσκεψη. Κουράγιο, στηρίξου επάνω σου, πίστεψε στην βελτίωσή σου, και σε περιμένουμε. Τώρα το εάν ο ΕΔΟΕΑΠ έχει ή δεν έχει καρότσι για σένα, είναι θέμα του ΕΔΟΕΑΠ, ο οποίος είναι μια χαρά σε τέτοια ζητήματα. Όμως μην στερήσεις απο όλους την δυαντότητα να φανούμε χρήσιμοι σε ώρα ανάγκης. Πίστεψέ το, όλοι θα το ήθελαν αυτό. Και νομίζω ότι το χειρότερο όταν δεν είσαι στο κρεβάτι, είναι να μην μπορείς να κάνεις τίποτα γιαυτόν που περνά προσωρινά, δύσκολα. Κάι όλα τα παιδιά εδώ είναι διαμάντια και αποδεικνύουν ότι η ιδιοτέλεια δεν αφορά το δικό μας μαγαζί. Φιλάκια ο φίλος σου
Κ.Δ.Μελ.

Ανώνυμος είπε...

Αγόρι μου διάβασε λίγο να δεις με τι ασχολείται ο αθάνατος ελληνικός λαός. Έτσι για να σπάσει η σοβαροφάνεια των πολιτικών συντακτών. Κ.Δ.Μελ.
O babis και δυο γκόμενοί του αποφασίζουν να πάνε ταξίδι στην Αμερική με την Ολυμπιακή. Όταν έφτασε η νύχτα στο αεροπλάνο επειδή ο babis είχε κάψες λέει στους δικούς του να το κάνουν.
- Τρελή του λένε είσαι; θα μας ακούσουν!
Ο babisς τους λέει ότι δεν ακούει κανένας άνθρωπος και για επιβεβαίωση φωνάζει δυνατά:
- Μπορώ να έχω μια πορτοκαλάδα;
Καμιά απάντηση! Τελικά συμφωνούν οι άλλοι και αρχίζουν το έργο τους.
Μετά από μία ώρα καμιά εικοσαριά καθίσματα μπροστά ξυπνάει μια γυναίκα κοιτάζοντας το σύζυγο της και του λέει:
- Σε παρακαλώ Βαγγέλη πες να μου φέρουν ένα νερό γιατί διψάω.
- Τρελή είσαι ρε γυναίκα; της λέει. Εδώ άλλος παράγγειλε μια πορτοκαλάδα πριν μια ώρα και ακόμα δεν έχουν σταματήσει να τον γαμάνε.


babis 4

Λέει Ο babis στον φiλο του:


- Θέλεις να παίξουμε κρυφτό;

Αν με βρεις θα κάτσω να με πηδήξεις,

αν δε με βρεις, θα είμαι κάτω από τις σκάλες!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που μιλήσαμε στο κινητό και είπαμε να βρεθούμε. Δεν θυμάμαι πολλά. Είναι το γηρας βλέπεις... Θυμάμαι, ωστόσο, κάτι υπάροχες στιγμές που καθόμασταν στα διπλανά γραφεία. Που με έβλεπες και σε έβλεπα και κάναμε σχέδια. Που ένοιωθα να με καταλάβαινες και που πίστευα οτι σε καταλαβαινα. Ηταν, τώρα κάνοντας έναν γρήγορο απολογισμό της μ.Ε. (μετΕφηβικής) ζωής μου, Η καλύτερη περίοδος.
Μου λείπεις ρε μαλακα (καλέ μου φίλε). Κι εσύ, και όλοι που ξαναθυμάμαι διαβάζοντας τα ονόματά τους τώρα που ανακάλυψα το ιστολόγιό σου. Μου λείπουν εκείνα τα χρόνια. Μου λείπουμε.
Σ' αγαπαω.

Υ.Γ. Συγχώρησέ με που είχα χαθεί.

Υ.Γ. 2 Τώρα που ανακάλυψα αυτή τη μαλακια (εσυ κι ο Σημίτης με το blogάκι σας),,,

Υ.Γ. 3 Σ' αγαπαω

Υ.Γ. 4 Ναι, ναι, η μύτη σου ήταν στραβή, το επιβεβαιώνω.

Υ.Γ. 5 Δεν υπαρχει dvd με το οποίο μπορεί κάποιος να σε εκβιάσει? Χα!! Νομίζεις!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΑΝ ΡΕ ΜΠΟΥΡΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΣΟΥ,ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΕΛΕΙΣ;
ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΕΠΟΧΗ ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ EVER...
ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΩΝΑΖΑΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ;ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΑ ΓΕΛΙΑ,ΤΑ "ΓΛΕΝΤΙΑ",ΤΑ...ΕΙΔΥΛΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΧΡΙ ΠΡΩΪΑΣ ΕΞΟΔΟΥΣ;
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΑΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ...ΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!
ΠΑΛΙ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΑΙΡΟΥΣ,ΠΑΛΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΘΑ΄ΝΑΙ ΟΛΑ ΤΟΥΤΑ ΠΟΥ ΝΟΣΤΑΛΓΟΥΜΕ!
ΓΙΑΝΝΗ ΓΥΡΝΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ!
ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟΣΥΝΑΦΙ(ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑ)ΠΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΣΗΜΙΤΗΣ ΤΟ "ΕΝΩΣΕΣ"

Giwrgos είπε...

Δεν θα ήταν καθόλου άσχημη ιδέα να κλαψουμε όλοι μαζί. Μου φαίνεται ότι δεν το κάναμε αυτό ποτέ, συνεπώς θα πρέπει, δεδομένου ότι μας χρειάζεται. Ξερετε τώρα το γιατί... Κλαίγοντας θα αγκαλιαστούμε κάτι που έχουμε καιρό να κάνουμε με το σωστό τρόπο. Αντε, και με την ευκαιρία, θα βάλουμε το Γιάννη στη μέση κι εγω αναλαμβάνω να φωνάξω "Φερτε μια πορτοκαλάδα ρε"!

Giwrgos είπε...

Θα πω κι άλλα ρε γμτ! Εχω να πω πολλά. Κι εκείνα που δεν είπα, κι εκείνα που σκέφτομαι οτι θα ήταν καλύτερα να μην πω.

Σ' αγαπάω ρεεεεεε!

Giwrgos είπε...

(Αυστηρώς προσωπικόν for Yiannis)
Βασικά, δεν μου ΄λαρεσε ποτέ όταν έβριζες πολύ. Ουφ! Τό 'πα.

Υ.Γ. Θυμάμαι και την Κατερίνα. Μαθαίνω ότι είναι μαζί σου. Μου λείπει κι εκείνη.

Giwrgos είπε...

Καλημερούδια! Α, και καλό μήνα.

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα Γιαννη μας. Είναι ο καλύτερος του χρόνου(μέχρι σήμερα τουλαχιστον) αφού θα σε φέρει κοντά μας. ¨οχι τίποτα, να γλυτώσουμε και απο το Blog και να τα λέμε δια ζώσης επιτέλους
Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα boss!!

Ανώνυμος είπε...

Κύριε αρχισυντάκτα καλό μήνα. Που θα είναι σίγουρα όχι μόνο επειδή θα γυρίσεις πίσω, αλλά επειδή είμαι σίγουρη ότι θα είναι ένας καλός μήνας. Σου στέλνω το πιο γλυκό μου "σιδερένιο" χαμόγελο...

Ανώνυμος είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο Γιανιώ. Έχω μία βδομάδα να σου γράψω και είπα να σου πω ένα "γειά".
Φιλιά
ΓΧΠ

Ανώνυμος είπε...

Sorry gia ta greeglish, alla o upologistis den exei ellinika. Me katamperdepsate suntrofoi. Poios einai poios;..

Yiannis

Giwrgos είπε...

Εχεις κατά 50% δίκιο να μην με αναγνώρισες. Δεν είχα κάνει κι εγώ πιο πιεστικό το βήμα να βρεθούμε στο μεταξύ (ιδού το πρώτο 50 τοις 100), αλλά ούτε κι εσύ έκανες όσα σου αντιστοιχούσαν τόσο καιρό προκειμένου να υπάρξει το αυτό αποτέλεσμα (να και το άλλο, το δικό σου 50 τοις 100). Είναι και που τα έμαθα όλα πολύ αργά και άργησα πολύυυυυυυ να επικοινωνήσω μαζί σου. Είμαι, λοιπόν, ο Γιώργος ο Μπουρδάρας, της γνωστής οικογενείας που έλεγες κι εσύ, ορκισμένος (ή μήπως ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ;) νοσταλγός του παρελθόντος. Εξ ού και το προηγούμενο σημείωμά μου, αλλά και το ξεφώνισμα που έκανε αμέσως μετά η άγνωστη φίλη. Αγνωστη;Ας πούμε άγνωστη. Αμα θέλω να μάθω ποιά ήταν, θα μπορέσω σχεδόν αμέσως. Στο πί και ΦουΦου που λένε.
Ηταν too much μέσα σε λιγότερο από 48 ώρες να μάθω όλα όσα σε αφορούν. Πράγμα αδύνατο και πραγματικά, σιγά μην έμαθα τα πάντα.
Κλείνω κι επανέρχομαι (γιατί δεν ξέρω αυτό το παλιόπραγμα πως δουλεύει)

Giwrgos είπε...

Λοιπόν επανήλθα. So far so good.
Ελεγα, που λες, ότι έχω μάθει ελάχιστα - κι ένας Θεός ξέρει αν αυτά τα ελάχιστα είναι και τα στοιχειώδη. Η αλήθεια είναι ότι στεναχωρήθηκα πολύ που άργησα να πληροφορηθώ τί συμβαίνει. Φταίω, δε λέω... Αλλά από την άλλη, πάλι... Μα να μην βρεθεί ΚΑΝΕΙΣ (!!!) να μου πει μια κουβέντα... Λες και δεν είχαμε ζήσει τ΄ποσα πράγματα (όλι) μαζί, τόσο καιρό τότε... 'Η, πάλι, λες και ήμουν τόσο αντιπαθής (ποιός εγώ, ο αρσενικός Κάρλος Μπρούνις????) που εύκολα και γρήγορα με έκαναν delete από τα ροζ ή μαύρα, ή γκρι, ή μπλε ελεκτρίκ κατάστιχά τους. Μα κανείς???? Δύσκολο να το χωνέψω. Εκτός, αν ίσως φταίνε τα γεράματά μου που πλέον δεν μπορώ να χωνέψω εύκολα (μέχρι και για το γιαουρτάκι πίνω μετά κόκα κόλα)...
Επανέρχομαι...
(Διότι δεν ξέρω το όριο - μέχρι πόσα μπορώ να γράψω τη φορά...)

Giwrgos είπε...

(Σ. σ. Μην είσαι μαλάκας: Οσα σου έγραψα τις λίγες προηγούμενες ημέρες, δες τα ρολλάροντας προς τα πίσω. Δεν πρόκειται να τα ξαναγράψω)
Απ' ό,τι έχω καταλάβει, αρκετά από τα νέα της Ελλάδος και των Αθηνών τα έχεις πληροφορηθεί. Ενα μόνο μου έρχεται προς το παρόν στο (ανύπαρκτο, εν πολλοίς) μυαλό μου, ως επιπλέον. Είναι μία είδηση που έχει και το χαρακτήρα διαπίστωσης: Αυτό που συζητούσαμε παλαιότερα, σύμφωνα με το οποίο «οι μούτσοι που ....., γίνανε καπετάνιοι», συνιστά μια μεγίστη πλάνη. Ιδού η εξήγηση της πλάνης: Αυτοί, δηλαδή οι μούτσοι, πράγματι γίνανε καπετάνιοι. Εμείς ήταν που δεν τους ....! Ποτέ δεν τους είχαμε ....! Ούτε αυτούς, ούτε κανένα άλλο.
Διαφωνείς γέρο μου?

Giwrgos είπε...

Αξου να δεις τί σκέφτηκα τώρα: Ε ρε πλάκες... Είδα ότι δεν έχεις ελληνικό πληκτρολόγιο. Μήπως το σύστημά του δεν υποστηρίχει γενικώς ελληνικούς χαρακτήρες, οπότε τζάμπα γράφω τόση ώρα??? χεχεχε

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΜΠΟΥΡΔΑ,ΤΙΙΙΙΙ ΠΙΝΕΙΣ;;;;;

Giwrgos είπε...

Μου αρέσει, εκτός όλων των άλλων, που με αγαπάει τόσο πολύ "ο/η ανώνυμος είπε..."
Τα σέβη μου Ιωάννη. Και καλή εβδομάδα!