Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

40 ειναι πολλα;

Εχω γενεθλια αυριο –σήμερα εχει η αδελφουλα μου, χρονια της πολλα- γιορταζω και εγω και το αστερι της ζωης μου, το Βιλακι μου που γινεται επτα χρονων.

Ειμαι απο τους τυπους που αντι να χαρουν στα γενεθλια, τους πιανει μελαγχολια. Θελω να χωθω σε μια τρυπα και να μη βλεπω κανεναν, να μη μου μιλαει κανενας, να ειμαι μονος μου να κανω τον απολογισμο μου. Αντε στο τσακιρ να ανεχθω οπως στη διαφημιση 2-3 φιλαρακια και ενα μπουκαλι να το γονατισουμε.

Οταν, δε, κλεινουν 10ετιες, τοτε τα πραγματα αγριευουν πολυ. Οταν μπηκα στα 30 ημουν αρρωστος μερικες ημερες και μεθυσμενος αλλες τοσες. Φανταστειτε δε οτι ημουν μια χαρα, εβγαζα ενα βαρελι λεφτα τα οποια φροντιζα να φαω σε χρονο dt και οι δεσμευσεις μου ηταν μονο απεναντι στο κατερινακι και αυτες... στα λογια: «ναι αγαπη μου, καποτε θα παντρευτουμε.…».

Τωρα ειμαι τετραπληγικος, ξενιτεμενος, με τετραμελη –σε λιγο- οικογενεια, δεν ξερω ποτε και αν θα μπορεσω να ξαναδουλεψω και δεν εχω μια! Πακετο?.. Πακεταρα! Και σα να μη μου εφταναν αυτα γινομαι 40 χρονων ρε πουστη. Τι δουλεια εχουν με εμενα τετοια νουμερα και τετοια προβληματα? Αυτα ειναι για μεγαλους που λεει και ο Σακκος.

Τα τελευταια 6 χρονια ειχα γλιτωσει αυτη τη θλιβερη διαδικασια με τις τουρτες, τα κερακια και το αθλιο τραγουδακι που σου ευχονται να γινεις γερος με ασπρα μαλια, διοτι τα παρτυ τα διοργανωναμε για το βιλακι και ως χαζομπαμπας, παρα τη γκρινια μου, περναγα καλα. Πιο πριν με εσερνε ο βηττος ο καραφλογλετζες σε διαφορα καταγωγια οπου γινομασταν σταφιδα για να γιορτασουμε απο κοινου την επετειο γεννησεως μας καθως και αυτος εχει γενεθλια σε λιγες ημερες. Απο τα μικρατα μου δεν εχω τετοιε θυμισες αφου τοτε – στις εργατικες συνοικιες τουλαχιστον- δε γιορταζαν τα γενεθλια.

Παρολα αυτα ομως ο φιλος μου ο μερφυ με ειχε πεισει να κανω μεγαλο παρτυ φετος που αλλαζω 10ετια. Μεχρι και με τη βιλυ το ειχα συζητησει, οτι θα την «ριξουμε» λιγακι για τη δικη μου γιορτη. Παρε τωρα τα ....δια μου που ηθελες και βαβουρα και σχεδια παλιοσακατη και αραξε στο αλενσμπαχ να χιλιογουσταρεις...

Απο τη μια λοιπον ειμαι ετοιμος να παρω φορα και να φουνταρω ως νεος ζαχοπουλος κι ας μη με εκβιαζουν –ακομα- με dvd, και απο την αλλη σκεφτομαι οτι μεσα σε μισο χρονο εγινα πολυ πιο σοφος. Δεν εννοω τη διαχρονικη μαλακια «ο,τι δε σε σκοτωνει σε κανει πιο δυνατο», γιατι παπαρια δυνατος εγινα – ισα ισα που κλαιω σα την λουγκρα – πιο κυνικος ισως να γινω, θα δειξει...

Το σιγουρο ειναι οτι ειμαι πιο πλουσιος σε συναισθηματα, νιωθω απολυτα υπερηφανος για το μποτακι, για την καιτη, το νιονιο, το νικολα, τον παναγιωταρα, τον κωστα, και βεβαια τους φιλους μου και τις φιλεναδες – φουφουκακι και αντιγονη- που εκτος απο εμενα προσεχαν και το κατερινακι. Δεν εχω λογια, επισης, για να περιγραψω ποσο χαρα και κουραγιο μου δωσατε και ολοι εσεις με τους οποιους δεν ειμασταν και τοσο κοντα. Εκπληξη για μενα και καποιοι συγγενεις που συνηθως δεν περιμενεις τιποτα απο αυτους...

Πανω απ ολα ομως, ποτε δεν πιστευα εγω ο αντρας ο πολλα βαρυς ο μορτης ο καραμπουζουκλης, οτι γινεται να αγαπας καποιον τοσο δυνατα και τοσο απολυτα, οσο καταλαβα τωρα στα δυσκολα οτι αγαπαω το κατερινακι μου και οτι μου λειπει τοσο αφορητα...

Χρονια μας πολλα και του χρονου σπιτια μας για να το καψουμε. Να στε καλα αδελφια

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣΟ ΜΑ ΠΟΣΟ Σ'Α Γ Α Π Α Ω ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥ...
ΚΑΙ ΑΣ ΣΕ ΛΕΝΕ ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΕΪΤΖ!!!
ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΜΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ...
ΟΙ ΕΥΧΕΣ,ΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ,ΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ ΤΟΞΑ,ΤΑ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΟΛΑΚΕΡΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΡΘΩΤΑ,ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΞΑΝΑ,ΟΛΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΠΟΥΛΩΝΟΝΤΑΙ.ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ,ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙΣ.
ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ!!!
ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ,ΧΡΟΝΙΑ Π Ο Λ Λ Α, Κ Α Λ Α,ΠΑΣΠΑΛΙΣΜΕΝΑ ΜΕ Α Γ Α Π Η ΚΑΙ ΜΠΟΣΙΚΗ Υ Γ Ε Ι Α ΓΙΑ'ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΑ ΒΙΛΗ

ΦΙΛΑΚΙΑ...

Ανώνυμος είπε...

...και επειδη ουτε εμας μας αρεσει το αθλιο τραγουδακι,το "πειραξαμε" λιγο ετσι για να γουσταρεις...

Να ζησεις Γιαννακη μας
και χρονια καλα,
ντουρος να γινεις και
να πηδας...ψηλα.
Παντου να σκορπιζεις
της κ...α...υ...λ...α...ς
το φως και οι γκομενες
να λενε,ΘΕΛΩ Κ ΕΓΩ!!!!

Χρονια σας πολλααααα!!!!
Και του χρονου σπιτια σας!!!
Τωρα σβησε τα κερακια!!
Και τα 40!!


ΥΛΗ

Ανώνυμος είπε...

Μπαμπά μου,

χρόνια πολλά!!!


Από το cd που μου έγραψες πριν φύγεις για τη Θεσσαλονίκη θέλουμε να σου αφιερώσουμε δύο τραγούδια.

Το πρώτο στο αφιερώνει η μαμά.
Μου είπε γιατί, αλλά δεν κατάλαβα τίποτα!
Ξέρεις πώς είναι όταν συγκινείται...
δεν καταλαβαίνεις τι λέει!
Πάμε λοιπόν:

ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΑΓΓΙΖΩ
ΝΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΧΡΩΜΑ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΓΚΡΙΖΟ
ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΥΓΗ
ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΘΑ ΠΑΛΙΩΝΕΙ
ΚΙ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΒΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ

ΣΕ ΑΝΥΠΟΠΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΝΟΥ ΜΟΥ ΣΕ ΦΤΙΑΧΝΩ
ΣΑ ΜΥΣΤΙΚΟ ΘΗΣΑΥΡΟ
ΜΕ Ο,ΤΙ ΔΕ ΜΟΥ ’ΠΕΣ ΓΕΜΙΖΩ ΣΕΛΙΔΕΣ
ΙΣΩΣ ΣΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΣΕ ΒΡΩ.

ΘΟΛΩΝΩ ΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙ
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ ΝΑ ΔΩ
ΣΤΑ ΣΥΝΕΦΑ ΑΠΛΩΝΩ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ
ΓΕΦΥΡΑ ΝΑ ’ΡΘΕΙΣ ΕΔΩ...

Το δεύτερο στο αφιερώνω
και εγώ και η μαμά.
Επειδή κάθε φορά που μπαίνουμε στο αυτοκίνητο εγώ το βάζω πρώτο πρώτο
και το τραγουδάμε ουλιάζοντας με τη μαμά, και η μαμά μετά ειναι χαρούμενη.

ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΑΝ ΠΟΛΛΑ
ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΙ ΑΛΛΗ ΑΝΤΟΧΗ
ΚΙ ΑΝ ΕΙΔΑ ΠΟΛΛΑ
ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΡΧΗ
ΑΝ ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΝ ΖΕΙΣ
ΚΑΤΙ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠ ’ΤΗ ΖΩΗ
ΚΑΤΙ ΣΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ ΠΟΛΥ
ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΣΕ ΕΞΑΝΤΛΕΙ
ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ

ΑΣΕ ΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΜΠΟΡΩ
ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ Ν’ ΑΛΛΑΞΩ
Μ’ ΕΝΑ ΤΡΥΦΕΡΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ
ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΑΣ Ν’ ΑΛΛΑΞΩ
ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩ
ΟΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ:

ΝΑ ΑΝΕΒΕΙΣ ΨΗΛΑ
ΝΑ ΓΕΛΑΣ ΣΥΧΝΑ
ΝΑ ΤΟΛΜΑΣ ΞΑΝΑ ΝΑ ΖΕΙΣ...


Μπαμπάκα, χαμογέλα
σε αγαπώ μεχρι το άπειρο!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά κύριε αρχισυντάκτα. Χρόνια καλά και πολλά κοντά σε αυτούς που σε αγαπούν και τους αγαπάς. Φυσικά το κέρασμα ουδόλως παραγράφεται, απλώς μετατίθεται προσαυξημένο μάλιστα με τα σχετικά πανωτόκια! Χρόνια Πολλά. Χρόνια Καλά. Χρόνια όπως τα θες.

scalidi είπε...

Γιάννη, χρόνια πολλά, να σε χαίρονται όλοι οι αγαπημένοι σου άνθρωποι και να είσαι καλά να τους χαίρεσαι κι εσύ. (Έπρεπε να πας στο Άλενσμπαχ για να σου μιλήσω-γράψω στον ενικό, μετά από 8 χρόνια που σε συναντάω καθημερινά στους διαδρόμους. Πρόοδος είναι κι αυτή...)
Και όχι τα 40 δεν είναι πολλά, είναι πολύ λίγα ακόμη για όλους σας, γι' αυτό πάρε φόρα για τα υπόλοιπα πολλά και όμορφα που είναι μπροστά σου. Η σκέψη μας είναι εκεί σε σένα όλον αυτό τον καιρό :)))))))))))))

Ανώνυμος είπε...

Οι μαύρες σκέψεις είναι καλές για να χαρείς περισσότερο τις άσπρες μέρες που έρχονται. Ο Φαράκος θυμήθηκε πως σου είχε πεί ότι είναι καλύτερα να γράφεις κείμενα και όχι τίτλους-πριν επτά χρόνια αυτά. Εμείς επιμένουμε στις ευχές για χρόνια καλά και πολλά. Και είναι σίγουρο πως θα πιασουν για να παίξουμε και καμμια πόκα.

Ανώνυμος είπε...

χρονια πολλα σε σενα χρονια πολλα (του παπακωσταντινου το τραγουδι )σου θυμιζω . πολλα πολλα φιλια
απο την μελοντικη συνταξιουχο ΓΚΕΛΥ .....μην πεις τιποτα μονο χαμογελα α α α α α

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά, αδέλφι

Ανώνυμος είπε...

Τα τελευταία 40 και όχι τα πρώτα είναι τα καλύτερα Γερονικολέ.Αυτό λέει ο Μπραουδάκης που σήμερα είναι 88 ολοκληρα και τα 20 τελευταία τυφλός.
να χαίρεσε την Βίλλυ και την Κατερίνα σου και το βλαστάρι που περιμένετε.
Είμαι κι ε γώ έγκυος και αν όλα πάνε καλά θα γεννήσω μες στους καύσωνες.
Φιλιά πολλά ΜΠράου. Υ.Γ.Μην νομίζεις πως ξέφυγες το κέρασμα! ¨οταν θα ρθεις θα τα πούμε...

Ανώνυμος είπε...

Πριν απο μερικές μέρες και εγώ είχα τα γενέθλιά μου, δεν έκανα έτσι... Απλά έψαχνα δοκάρι να χτυπήσω το άλλο κρανιακό ημισφαίριο. Θα το επαναλάβω και ας γίνομαι μονότονος σύντροφε Γιάννη, αλλά εσύ, εγώ και αρκετοί απο εκείνους που σύναψαν χειραψία με τον Μίστερ Θάνατο, και του ξέφυγαν, με τις όποιες μικρές ή μεγάλες συνέπειες, εκτιμούν τα μηδαμινά και γράφουν στα αρχίδια τους τα δήθεν... μεγάλα.
Μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι απο εδώ και στο εξής καθημερινά θα έχεις "γενέθλια" αφού θα απολαμβάνεις και το δευτερόλεπτο, ακόμη και αν εμπεριέχει στεναχώρια ή μιζέρια, θα τη βιώνεις θα τη ρουφάς και θα την προσπερνάς.
Μην ανησυχείς Γιάννη για την προσωρινή σωματική σου ανημπόρια, στο κάτω-κάτω άλλοι έχουν την "τετραπληγία" στο κεφάλι, χειρότερη ασθένεια σε διαβεβαιώ και πάλι.
Φίλε, νομίζω ότι μπορώ να σε αποκαλέσω έτσι, αυτά τα υπαρξιακά σου ερωτήματα, τύπου είμαι ανίκανος, δεν μπορώ να δουλέψω, δεν έχω λεφτά, είναι ένα "πακέτο" το οποίο πάει fix με τη... χειραψία. Θα προσπαθήσω να σου περιγράψω με παράδειγμα πως γίνεται η "αυτο-ίαση". Μετά τη δική μου χειραψία, άκουγα στα αυτιά μου "στρατεύματα", άλλοτε να περπατάνε σε γέφυρα, άλλοτε σε χιόνι, άλλοτε να πέρνουν τρένο και συχνά τραμ με κουδούνια. Μπορεί να γελάς αλλά κοίτα τι συνέβαινε, οι συγκεκριμένοι ήχοι, εξηγήθηκε και πιστοποιήθηκε επιστημονικά, ήταν οι χτύποι της καρδιάς μου. Ακόμη και σήμερα περνούν, Φίλε Γιάννη, τα "στρατεύματα", δεν τους δίνω όμως σημασία γιατί ξέρω ότι είναι η... καρδιά μου.

"Δοκαρόπληκτος-Τιτανοκέφαλος"

Ανώνυμος είπε...

Αμα κάτι με συγκινεί-όπως η τελευταία σου σελίδα-δεν μπορώ σχεδόν να γράψω τίποτα. Μένουν οι ευχές για τα γενέθλια σου και οι λευκές αχτίδες θετικής ενέργειας που δεν σταματάω να σου στέλνω. Κάποιες στιγμές στη δουλειά ξεχνιέμαι και νομίζω ότι κάπου είσαι, κάπου θα σε δω. Και τώρα σκέφτηκα κάτι και βάλτο καλά στο νου σου, μην το πάρεις για μαλακία: "Η σκέψη δημιουργεί πραγματικότητα". Ονειρέψου πως θα ήθελες να είσαι και θα γίνει. Μόνο πίστεψε το πολύ. Και του χρόνου, σπίτι σου (με τις αγαπημένες σου μικρούλες). Σ' αγαπάμε και σε περιμένουμε. Και όλα γίνονται φως...

Αγγελική (Μπομπούλα)

Ανώνυμος είπε...

Το μεγάλο πάρτι μπορεί να μην έγινε φέτος όμως μπορεί να γίνει οποιαδήποτε άλλη στιγμή και με άλλες αφορμές. Εξάλλου σημασία δεν έχουν οι ημερομηνίες και τα χρόνια, αλλά να ξέρεις ότι υπάρχουν άνθρωποι που σε θυμούνται και σε σκέφτονται στα εύκολα, αλλά κυρίως στα δύσκολα. Και μπορεί τα 40 να μην μπήκαν όπως τα περίμενες κύριε Γερονικολέ όπως θα έλεγα όμως μην απελπίζεσαι. Έχεις τουλάχιστον έξι λόγους να χαμογελάς, τη Βίλυ με την οποία μοιράζεσαι τα γεννέθλια σου τα τελευταία επτά χρόνια - το πιο ωραίο δώρο για ένα γονιό - την φύλακα άγγελο επίσης εορτάζουσα αδελφή - χρόνια πολλά σε όλους σας - την Κατερίνα και το μωράκι και φυσικά το Μποτάκι.

Χρόνια πολλά και του χρόνου σιδερένιος.

Μ.Κ
Μ.Κ

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά καλέ μας κι αγαπημένε μας. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα, χρόνια γεμάτα απο φωνούλες και τραγούδια από τις αγαπούλες σου αυτές που έχεις και εκείνη που έρχεται. Είναι φυσικό να πέφτεις και σε μαύρες σκέψεις, δεν πέρασες- κι ακόμη περνάς- και λίγα... Όμως γι΄αυτό είμαστε όλοι εμείς εδώ για να σου θυμίζουμε ότι
ότι οι μαύρες σκέψεις είναι για να κρατάνε λίγο και να μας δίνουν ενέργεια για την μεγαλύτερη προσπάθεια που χρειάζεται καμιά φορά...
Γιάννη δεν υπάρχει περίπτωση να μείνεις με τις μαύρες σου, δεν το βλέπεις; Έχεις ήδη τα "σημάδια" που σου λένε ότι η δυναμή σου πολλαπλασιάζεται ακόμη κι αν είναι ακόμη στην κοιλίτσα της Κατερίνας.
Το ότι γίνεστε τέσσερις σημαίνει μεγαλύτερη τύχη και δύναμη και ενέργεια... Κι εσύ θα είσαι ο πρώτος αποδέκτης αυτής της νέας κατάστασης.
Καλή δύναμη Γιάννη μας για την ουρά του γαϊδάρου που έμεινε και συνήθως μας φαίνεται χειρότερη.
Σ' αγαπάμε και επιθυμούμε όλοι να επιστρέψεις όπότε έχεις και τη δική μας δύναμη να συνυπολογίζεις. Να χαίρεσαι και τη θεά Βίλη και να είστε όλοι χαρούμενοι.
Άσε που του χρόνου θα χρωστάς πολλά κεράσματα...

Φιλάκια
Έφη Πολ.

Ανώνυμος είπε...

Ειναι η τυχερη σου μερα...
γιατι εχεις γενεθλια και
σου στελνω μηνυμα!!
Επρεπε να πας στη γερμανια βλεπεις!!
Γενικα σνομπαρω οσους εχουν
γενεθλια και βρισκονται στην ελλαδα!
Η κοινη μας φιλη, Ρενα,με ρωτουσε
τι να σου στειλει και της ειπα ενα... χαλβα γιατι χαλβαδιαζεις τις γερμανιδες νοσοκομες οπως εμαθα!!
Υποθετω οτι η Κατερινα εχει χιουμορ,γι αυτο την παντρευτηκες,και κατανοει τα κρυα αστεια μου.
Μακρυγορω ε??
Ευχομαι να αναρρωσεις γρηγορα για να επιστρεψεις στην οικογενεια σου που χριαζεσαι και σε χρειαζονται.

Αναστασια

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. Αν νομίζεις ότι θα μας κάνεις να κλαίμε είσαι πολύ γελασμένος. Ε, λοιπόν, κλαίμε και σου λέμε "άσε τις μαλακίες". Να είσαι χαρούμενος για τη ζωή, που κέρδισες. Αυτή που έχεις και αυτή που θα έχεις ανάμεσα στις αγαπημένες σου. Αυτά τα Δώρα να σκέφτεσαι και θα κάνεις υπομονή. Γιάννη, επειδή φέτος μας έκανες "λιώμα" στα δάκρυα, του χρόνου μας χρωστάς ένα "λιώμα" από κρασί. Φιλιά και χίλιες ευχές και κάνε ΥΠΟΜΟΝΗ, οι καλύτερες μέρες θαρθούν.
ΓΧΠ

anonymi είπε...

Αγαπημένε μου Γιάννη, παρότι μου κάνεις τη μεγάλη χάρη με μεγάλη προσπάθεια να μου μιλάς όποτε τηλεφωνώ, παρότι οι ευχές μου είναι δεδομένες και για τα 40 σου (εγώ να μην ευχηθώ για την ηλικία σου που στη μάπα θα τη φάω χωρίς τετραμελή οικογένεια κιόλας;) και για την καλή σου υγεία και για την υπομονή που μέρα νύχτα εύχομαι να σου δίνει η ψυχή σου (και όχι ο ύψιστος βέβαια) δεν μπορώ να σου μιλήσω. Μπορώ όμως να σου γράψω για να σου πω πως όχι σήμερα αλλά κάθε μέρα είσαι στο μυαλό μου, στην καρδιά μου. Είσαι εδώ και μιλάμε. Σε παίρνω τηλέφωνο και σου λέω ότι παπαριά γίνεται, ότι βλακεία σκέφτομαι, ότι κακία άκουσα, όποια μπούρδα έχω νιώσει. Και το πιο κουφό; Μου απαντάς, με βρίζεις, ξέρεις τα συνηθισμένα. Κάθε μέρα Γιάννη - και πίστεψέ με δεν μου συμβαίνει τα τελευταία χρόνια, εσύ ξέρεις - το μυαλό μου φεύγει για τη Γερμανία. Ένα περίεργο πράγμα συμβαίνει αυτό που δεν περίμενα και υπήρξαν άνθρωποι που μου το λέγανε: Θα ξεφύγεις θα σε απορροφήσει κάτι άλλο. Προφανώς δεν ήθελα να είναι αυτό το κάτι άλλο. Αλλά και μόνο το γεγονός ότι είσαι εσύ αυτός που θέλω πια στη ζωή μου να γίνεις καλά, να σε ξαναδώ όπως ήσουνα, και τίποτα άλλο πιο έντονα, κάτι πρέπει να σου λέει. Για σένα, όχι για μένα.Είσαι πολύ σπουδαίος Γιάννη μου που κάνεις ανθρώπους να ξεχνάνε τον προσωπικό τους πόνο, να τον υπερβαίνουν έστω. Που τους κάνεις να ξεχνάνε πως μπορεί και να είναι εγωιστές.

Γιάννη μου, σήμερα θέλω να σου ευχηθώ να είσαι πάντα αυτό για όλους μας. Σ' ευχαριστώ που υπάρχεις, που θα ξανάρθεις, που θα είμαστε και πάλι μαζί, και πρακτικά. Σ' ευχαριστώ που αγωνίζεσαι για σένα, για την οικογένειά σου, για τους φίλους σου...

Ανώνυμος είπε...

Αχ, σύντροφε, μόνο κάποιος σαν και σένα δεν θα ξεχνούσε ποτέ πως τα γενέθλια ήταν πάντα μια αστική γιορτή. Ελα, και θα τους φάμε βραστούς τους αστούς. Τα 40 πάντως είναι τέλεια κι εσύ, σοφέ μου, γράφεις καλύτερα από ποτέ! Σ' αγαπώ πάντα πολύ. Κατέ.

Ανώνυμος είπε...

Αν ασπάζεσαι το γνωστό άσμα ότι οι 40αρηδες είναι ίσοι με 2 εικοσάρηδες, μάλλον απατάσαι. Το πιθανότερο είναι ότι όσο περνάει ο καιρός τόσο πλησιάζεις ν' ανταποκρίνεσαι στο επίθετό σου (Γερο... νικολός). Άσε που ενώ υποστηρίζεις ότι βρίσκεσαι κλινήρης σε νοσοκομείο της Γερμανίας, τις τελευταίες ημέρες φέρεται να κυκλοφορούν κάποια DVD που σε παρουσιάζουν να επιδίδεσαι σε όργια με το Ζαχόπουλο. Ακόμα ψάχνουμε τον κομιστή, αλλά που θα πάει θα τον βρούμε και θα σε ενημερώσουμε (στα... φρύδια σου είπες;). Οι υπογράφοντες πάντως εξακολουθούν να πιστεύουν ότι εξαφανίστηκες για να απαλλαγείς από την ενοχλητική παρουσία τους. Όπως και να έχει, εμείς όχι μόνο δεν σε παρεξηγούμε, αλλά σου ευχόμαστε ολόψυχα να αναρρώσεις το ταχύτερο δυνατό και να σε έχουμε πάλι κοντά μας, γιατί μας λείπεις.
Χρόνια πολλά, με υγεία και ευτυχία. Και φυσικά με το καλό και το δεύτερο αγγελούδι σου.

Με αγάπη
Οι απατεώνες Παντελής Οικονομίδης, Βασίλης Παπακωνσταντόπουλος

Υ.Γ. Α, ρε μπαγάσα, κατάφερες να μας συγκινήσεις με το τελευταίο σου κείμενο.

Ανώνυμος είπε...

Πέρυσι στο δωμάτιο ενός νοσοκομείου γνώρισα μια κοπέλα τη Φλώρα. Ήταν εκεί για έντεκα συναπτούς μήνες αντιμέτωπη με μια ύπουλη ασθένεια, από αυτές που δεν θες ούτε το όνομα τους να αναφέρεις. Κάθε πρωί που ξύπναγε έβγαζε τα καλλυντικά της και βαφότα, ενώ εγώ η λιγόψυχη που δεν είχα τίποτα το σοβαρό πάλευα με τη μαύρη κατάθλιψη. Όταν τη ρώτησα πως αντέχει να βάφεται εκεί μέσα σε αυτό το ψυχρό άσπρο δωμάτιο μου είπε ότι αυτό κάνει κάθε μέρα και ότι δεν σκοπεύει να το σταματήσει επειδή απλά σε μια δύσκολη παρένθεση της ζωής της εγκλωβίστηκε στα λίγα τετραγωνικά του. Σήμερα είναι καλά. Πραγματικά καλά. Δουλεύει και πάλι στο μαγαζί της στο Μοναστηράκι και πηγαίνει καθημερινά να πάρει τη κόρη της, τη λατρεία της ζωής της, από το σχολείο. Υπάρχει καλύτερο τέλος από αυτό; Κυριολεκτικά μια καινούργια αρχή. Με αφορμή τα γενέθλια σου λοιπόν σου έυχομαι ακριβώς αυτό να φτάσεις όσο το δυνατόν πιο γρήγορα σε αυτή τη καινούργια αρχή. Όπως διαβάζω είναι πολλοί οι άνθρωποι που σε περιμένουν με ορθάνοιχτες τις αγκαλιές τους. Γρήγορα κοντά τους...

Σόφη Λ.

Ανώνυμος είπε...

ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΣΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ-ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΘΥΝΩΝΕΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΩ ΑΚΟΜΗ ΚΥΡΙΟ-ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΟΥ...
ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΟΣΜΕΙ ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΣΕΛ.2 ΤΗΣ ΦΥΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ



1023papajanv
Γιώργος Χ. Παπασωτηρίου



Πόνος

Κάποτε ήταν το χαμόγελο, αυτό το ξασπρισμένο, καρφιτσωμένο χαμόγελο, σημάδι αυτοπεποίθησης και "καλοσύνης", των πολιτικών. Τώρα περάσαμε στα δάκρυα. Για την ακρίβεια στο συγκρατημένο βούρκωμα της Χίλαρι. Στόχος, να δειχθεί η ελεγχόμενη ευαισθησία της πολιτικού και να χειραγωγηθεί το συναίσθημα των εκλογέων. Ποια σχέση, όμως, έχουν αυτά τα φτηνά δάκρυα με τα ακριβά δάκρυα του Γιάννη, του δικού μας Γιάννη (Γερονικολού); Από τη μία η αλαζονεία της απελπισίας και από την άλλη μία απελπισία γεμάτη ελπίδα, μια αγωνιώσα και αγωνιζόμενη απελπισία, μια ερωτευμένη απελπισία για μία γυναίκα, την Κατερίνα. Ο έρωτας που κινεί, που κάνει τον πόνο υποφερτό, που καταλύει τους εγωτισμούς και τη ματαιοδοξία, και ανασυνθέτει την αγάπη με νέους αρμούς, με νέες ευαισθησίες. Ο Γιάννης κέρδισε τη ζωή του. Αυτή τη φορά μόνος του. Ο απολογισμός τώρα μετριέται, όπως μετρούν οι λυρικοί κλέφτες λυγμών τα συν και τα πλην. Αλλά τα "πλην" εξαλείφονται μ' ένα "μπαμπά σ' αγαπώ ως το άπειρο". "Έγινα πιο πλούσιος σε αισθήματα", λέει ο ίδιος. Γιατί ο πόνος γαλβανίζει τις αισθήσεις και σε κάνει να βλέπεις και ν' ακούς περισσότερα απ' ό,τι έβλεπες και άκουγες. Μα, περισσότερο απ' όλα, εκείνο που όλοι εμείς οι συνάδελφοι ζήσαμε, βλέποντας από την "εξέδρα" τον αγώνα του Γιάννη, είναι πως η Αγάπη και το Εμείς θάλλουν στο έδαφος του πόνου και λιγότερο της χαράς. Η οδύνη, που μοιράζεται μέσω της συν-πάθειας, ο πόνος στον οποίο βάζουν πλάτη οι συγγενείς, οι φίλοι, οι συνάδελφοι αρμολογεί την πραγματική κοινωνία. Αυτοί που μιλούν για "ετερότητες" και "ξενότητες" αλλά και οι αντίπαλοί τους (Ν. Βαγενάς) δεν ξέρουν από πόνο, ούτε από τις παραδοσιακές τελετουργίες μοιράσματος της οδύνης. Αυτοί που έχουν πάθει οξεία εγκεφαλίτιδα και ελεφαντίαση ψυχής δεν μπορούν να συν-αισθανθούν. Γι' αυτό λέω ότι μάλλον έχουν δίκιο αυτοί που προτείνουν "Ν' ακολουθούμε ξαρμάτωτοι τα ίχνη του πόνου... (αυτή) Είναι μια πράξη για την οποία αξίζει να ζει κανείς", αφού σε κάνει πιο πλούσιο σε ζωή.

Ανώνυμος είπε...

Από το απόγευμα μπαίνω στο blog, πάω να το ξεκινήσω, αλλά δεν… Μας δυσκόλεψες σήμερα κύριε αρχισυντάκτα :)
Επειδή δεν παίρνει άλλη αναβολή (σε λίγα λεπτά πάει12 ώρα Ελλάδας) …Χρόνια πολλά και καλά και γρήγορα κοντά στην οικογένεια σου
Ε.Ρ. (διεθνή)

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν,
αν και είχα τάξει στον εαυτό μου να μην μπω σε αυτή την διαδικασία της ηλεκτρονικής -και καλά- επικοινωνίας και να περιμένω την στιγμή που θα σε δω για να σου τα ψάλλω δεν άντεξα. Διάβασε λοιπόν καποια πράγματα:
1) Που θα πάει αυτό ρε φιλαράκι; Δηλαδή αντί να γράψεις κάτι για τις ενοχές που σίγουρα έχεις καθώς εσύ έκανες αυτή την εφημερίδα άντρο της υστερίας, κάποια στιγμή την έκανες και τώρα στέλνεις δακρύβρεχτα μηνύματα αδιαφορώντας για κάποιους από εμάς που μας άφησες στην τύχη μας.
2)Είναι χρέος μου να σε ενημερώσω ότι από την στιγμή που έφυγες δεν έχει γραφτεί ούτε μια αράδα για τα σεξουαλικά όργια που γίνονται στην επαρχία. Ούτε μία αράδα... Και αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα για να καταλάβεις που βρισκόμαστε.
3)Η εφημερίδα έχει μετατραπεί σε ένα κυριλάτο έντυπο που για να ακούσεις ένα καντήλι πρέπει να κάνεις τάμα.
4)Εάν διανοηθώ ότι την ευλογημένη ώρα που θα γυρίσεις θα αντικρίσω έναν διαφορετικό (έστω και στο ελάχιστο) άνθρωπο πέστο μου από τώρα να κανονίσω την πορεία μου.
5)Τα συγκινητικά-δακρύβρεχτα μηνύματα που γράφεις κατά καιρούς αν δεν είναι προϊόν της ταλαιπωρίας που πέρασες είναι πάρα πολύ ανησυχητικά.
6)Κάποιοι σου λένε ότι δεν έχει αλλάξει τίποτα στην εφημερίδα. Επειδή είσαι έξυπνος άνθρωπος θα έχεις καταλάβει από τα παραπάνω και από πολλά ακόμη ότι έχουν αλλάξει πολλά πράγματα και δεν είμαι σίγουρος αν αργήσεις για πολύ καιρό ακόμη ότι θα μπορέσουμε να επανέρθουμε στην προτέρα κατάσταση.
7) Εάν νομίζεις ότι με αυτά τα μηνύματα θα φτιάξεις ένα κλίμα υπέρ σου όταν επιστρέψεις κάνεις πολύ μεγάλος λάθος. Να ξέρεις αφεντικό ότι οι υποχρεώσεις σου θα είναι ακόμη μεγαλύτερες και θα χρειαστεί πολλή δουλειά για να ξανακάνουμε τα γραφεία αυτής της εφημερίδας αυτό που ήταν πριν από μήνες.
8) Δεν θα επανέρθω και θα περιμένω να σου πω τα υπόλοιπα από κοντά. Να ξέρεις όμως ότι πρέπει να λάβεις σοβαρά υπόψιν σου τα όσα σου έγραψα και θα ήταν καλό έστω και δια αλληλογραφίας να αρχίσεις να κάνει πραγματικές παρεμβάσεις και να αφήσεις την σαπουνόπερα για άλλους που έχουν μεγαλύτερο ταλέντο.
Γειά σου αφεντικό!
Μιχάλης Μαρδάς

Ανώνυμος είπε...

Προσυπογράφω τον Μαρδά. Εμπρός για νέες επαναστατικές διαδικασίες. Κανείς δεν αναρωτιέται αν σου (και μας) ταιριάζει όλη αυτή η ανακύκλωση μιας κλάψας, που την ονομάζουμε κυριλέ εκδήλωση συναισθημάτων συμπαράστασης; Κατέ

amakrid είπε...

Γίγαντα Γιάννη

Ο Πρόεδρος Ρούσβελτ προσεβλήθη από πολυομυελίτιδα σε ηλικία 39 ετών και προσπάθησε να διατηρήσει τη φόρμα του κολυμπώντας.

Στα 46 του έγινε κυβερνήτης της Νέας Υόρκης και στα 50 του, Πρόεδος των Ηνωμένων Πολιτειών.

Όπως βλέπεις, υπάρχουν και χειρότερα. Για φαντάσου να σε προτείναμε για πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ...

μακρίδης junior

Ανώνυμος είπε...

Ρε μπαγάσα μας τσάκισες. Προσπαθώ να σου γράψω αλλά δνε βγαίνει. Οι ευχές είναι δεδομένες τόσο για σένα όσο και για την Βίλι, αλλά μην το ξανακάνεις αυτό. Δεν ωφελεί να ρίχνεις σκοτάδι στο δρόμο σου. Δεν ωφελεί να πέφτεις έστω και μετά απο τόση ταλαιπώρια κούραση και πόνο. Δεν λέω ότι δεν είναι ανιρώπινο, ότι δεν είναι φυσιολογικό. Λέω ότι απλά δεν ωφελεί. Ειδικά τώρα που μπαίνεις σε μια σειρά. Έχεις τα ισχυρότερα όπλα που μπορεί να διαθέτει σήμερα άνθρωπος. Την ανιδιοτελή αγάπη των ανθρώπων σου, της οικογένειάς σου και των φίλων σου, όλων ημών που εξ αποστάσεως παρακολουθούμε ενίοτε με κομμένη την ανάσα την πορεία σου. Αυτό είναι το ισχυρότερο όπλο φίλε, πιστεύω να το κατάλαβες. Σήμερα, αύριο μεθαύριο, θα έρθει η ώρα που θα κινήσεις για τον κατήφορο, αφού ο ανήφορος κάποτε θα τελειώσει.Η στάση σου είναι φάρμακο.Ισχυρό ή όχι, απότελεσματικό ή όχι, θα εξαρτηθεί απο σένα.Όποιον γιατρό κι αν έχω ρωτήσει, μου΄έχει πει θετικά πράγματα, αλλά "θα πάρει λίγο χρόνο". Χρόνο έχεις, θα έρθει και η πλήρης θεραπεία.Είσαι δυνατός, όπως και η Κατερίνα, και η Βίλι, και η Μπετίνα και η καίτη και όλοι όσοι βρίσκονται κοντά σου απο την πρώτη στιγμή.Ο Μέγας Ναπολέων ξεκίνησε κάποτε μια εκστρατεία και έπρεπε να περάσει απο τις Άλπεις. Οι επιτελείς του το είπαν ότι οι Άλπεις είναι αδιάβατες αλλά αυτός επέμενε. "Οι Άλπεις είναι το εμπόδιό μας μεγαλειότατε" του είπαν οι μεγαλοκαραβανάδες το μυαλό των οποίων είναι για τα μπάζα. "Ε τότε φίλε μου, ΚΑΤΩ ΟΙ ΑΛΠΕΙΣ" του απάντησε ο γίγας Κορσικανός, και φυσικά πέρασε τις Άλπεις. Με κάποιες απώλειες μεν, αλλά τις πέρασε, πολέμησε και ξέσκισε σε εκείνη την εκστρατεία. Οι απώλειες είναι αμελητέες μπροστά στο διεκδικούμενο και ζητούμενο. Σκέψου, και μην αφήσεις να σε παρασύρουν στιγμιαία συναισθήματα. Μην γίνεσαι μαλάκας. Ξέρω είναι εύκολο να το λένε οι άλλοι απο την ασφάλεια του γραφείου τους, αλλά είμαι έντονα φορτισμένος και το πιστεύω αυτό που σου λέω. Αυτή τη στιγμή και με βάση αυτά που ξέρω τίποτα δεν δικαιολογεί το ξε΄σπασμά σου, λαμβανομένου υπόψη ότι αυτό που σε ενδιαφέρει είναι ο πόλεμος και όχι η μάχη.Το αποτέλεσμα, και όχι η διαδικασία εξασφάλισής του που είναι επώδυνη. Παλιοαμαλάκα, με ανάγκασες να γράψω σοβαρά, κάτι που δεν συνηθίζω όωπς ξέρεις, αντί να σου γράφω μαλακίες για να ξελαμπικάρουμε. Τέλος πάντων. Να χαίρεσαι τη Βίλυ σου, την κατερινούλα σου, και όλους όσους αγαπάς. Σιδερένιος και πάλι, έστω και με μερικές εβδομάδες καθυστέρηση.Όλα θα πάνε καλά να είσαι σίγουρος όπως είμαστε κι εμείς. Με πολύ αγάπη Κ.Δ.Μελ.
Υ.Γ.
Γερονικολέ αυτά τα ξεσπάσματα δημόσιας ομολογίας αγάπης για την σύζυγό τους, οι άνδρες τα κάνουν συνήθως για...να κρύψουν κάτι. Παίζει ...κάτι με καμιά κρυώκολη γερμαναρού, που δεν ξέρουμε παλιομαλάκα;

anonymi είπε...

Πρόεδρος Βουλής παρεμβαίνει για να "εξηγήσει" στον Γ. Παπανδρέου ότι η πρότασή του να αρχίσουν από μηδενικής βάσης οι διαδικασίες συνταγματικής αναθεώρησης είναι ανεφάρμοστη από το Σύνταγμα. Κι εκεί που λέμε όλοι πως το έπαθε το σοκ του ο Γιώργος, ως τί θα πει, αιφνιαδιαστικά και πολύ γρήγορα απαντά: Πρώτον η παρέμβασή σας είναι πολιτική, δεύτερον αν είσαστε τόσο τυπολάτρες και στην προηγούμενη κυβέρνησή σας δεν θα είχαμε φύγει απ' την αναθεώρηση...
Σχόλιο φωναχτό (πολύ) συναδέλφου -ενώ ο Αθανασάκης κι όλο το γραφείο Τύπου του ΠΑΣΟΚ ήταν στην αίθουσα - "Ο ανάδρομος Ερμής έφυγε απ' τον πρόεδρο, παιδιά".

- Γ. Σιουφλιάς βγαίνοντας από την κυβερνητική στους πολιτικούς συντάκτες που διαγκωνίζονται για δήλωση περί Ζαχόπουλου, με στόχο να τους κόψει τη φόρα πως δεν θα πει τίποτα: "Μη φλιέστε ντιπ. Είμαστε γεμάτοι" (ελπίζω να ξέρεις απλώς το ανέκδοτο με τις μανάδες που αποχαιρετούν τα παιδιά μποστά σε λεωφορείο της Καρδίτσας που γέμισε ασφυκτικά και δεν παίρνει άλλον)

- Άλλος για Χίο τράβηξε κι άλλος ... για Καμπουράκη.

Είπα να σου στείλω μερικά παραπολιτικά, άμα δεν σ' αρέσουν, θυμήσου ποτέ δεν έπαιρνες καλύτερα.

Καληνυχτούδια

Ανώνυμος είπε...

Ποιος ειδε,πήρε,έδωσε το dvd;

Πλάνο θολό. Στον τοίχο δύο πίνακες ζωγραφικής με τοπία των γερμανικών Αλπεων. Στον καναπέ ξαπλωμένος 40αρης κύριος μόνον με το σώβρακο (Κάλβιν Κλάιν παρακαλώ και ουχί Μινέρβα όπως κάτι άλλων -ονόματα δεν λέμε υπολήψεις δεν θίγουμε). Ο κύριος ομορφάντρας και με μυς. Ούχί σαπιοκοιλιά (σαν κάποιους άλλους -ονόματα δεν λέμε υπολήψεις δεν θίγουμε). Πλάτη, κυρία ξανθιά με φαρδιές πλάτες όπως όλες οι φράου, ποιεί μετά προσηλώσεως πράξιν τινά . Ο φακός εστιάζει στην πλάτη της κυρίας που ανεβοκατεβαίνει ρυθμικά.
Πανικός στην Αθήνα μετά τις φήμες ότι το dvd με την επίμαχη σκηνή το είδαν τόσο στα γραφεία του Mega όσο και στο ΘΕΜΑ. Οποιον και να ρωτούσες όλοι γνώριζαν πικάντικες και γαργαλιστικές λεπτομέρειες.
Φρύαξαν οι εχθροί και οι ανέραστοι. «Τον στείλαμε στην Γερμανία και ιδού τα καζάντια μας. Αντί να ασχοληθεί με την υγεία του, τόριξε στις πίπες.» Εντρομο το γερμανικό γραφείο τύπου βγάζει ανακοίνωση «ουδέν σχόλιον». Πανικόβλητο το ελληνικό γραφείο τύπου βγάζει κι αυτό ανακοίνωση « το dvd είναι προιόν μοντάζ».
Ο αδέκαστος Ρόδος με τίτλο «ιδού ο Ρόδος ιδού και το πήδημα» κάνει την αποκάλυψη: και η Εσπερινή είχε στα χέρια το dvd.
Νέος πανικός, νέες κόντρες στα παράθυρα, η Ασπασία διέταξε ΕΔΕ.
Νέες αποκαλύψεις: το dvd όντως πήγε στην Εσπερινή αλλά δεν υπήρξε κανείς στην γραμματεία να το παραλάβει.
Μακάριος ο 40αρης κύριος εκεί στην Γερμανία δεν μπορούσε να φαντασθεί το τι πολιτική θύελλα και τι εκδοτικό πόλεμο είχε προκαλέσει στην Αθήνα. Μέχρι που η φράου Χέλγκα, μια πενηντάρα απόγονος των SS που στον παρελθόν είχε εργασθεί σε στρατόπεδο συγκέντρωσης του είπε «Γκιάννις βγκάλει τώρα σύ ρούχα κάνει εγκό μασαζ πόδι». «Και πες συ μενα τι γκινεται το Ατένα και γκιατί το ντικό μου πλατη είναι στο φοτογκραφία στο ιφημερίντα;»
Και ενώ στην Εσπερινή γινόταν της πουτάνας , πακιστανός στην Αχαρνών διαλαλούσε την πραμάτεια του «εντό το καλό DVD»…
Εν τω μεταξύ σαν βόμβα έπεσε και η αποκάλυψη από τον Ρομπέν των Αλπών (η αλπού της αλπούς, οι αλπές, των αλπών) για 5 εκατομμυρια ευρώ «μαύρα» που κατετέθησαν στο λογαριασμό του «Γκιάννις» με τη λεπτομέρεια ότι τα μετέφερε σε μαύρες σακούλες.
Ο 40άρης κύριος έσπευσε αρχικά να διευκρινήσει: «Το μόνο μαύρο που ξέρω είναι η μοίρα μου! Και κάτι χορταράκια που κάπνιζα μικρός»
Αμέσως μετά και αφού είδε τα σκούρα είπε πως «τα μάζεψε όπως μπορούσε» με αποτέλεσμα όλοι όσοι έγραφαν σε blog που είχε δημιουργήσει να μαζέψουν υπογραφές και να βγάλουν ανακοίνωση καταγγέλλοντας την κυβέρνηση, την αστυνομία την ΚΥΠ, την CIA, την Στάζι, την FouFouKGB που έχουν βάλει σκοπό να κλείσουν το μοναδικό ανεξάρτητο Blog,την φωνή των ελεύθερων αγωνιζόμενων εραστών, την φωνή των ελεύθερων αγωνιζόμενων συντακτών.
Το κλίμα στην Αθήνα ήταν γάμησέ τα. Το «Γκιάννις» έκανε διάφορες δακρύβρεχτες δηλώσεις από την ξενητειά, τραγούδησε με παλλόμενη φωνή «στο σταθμό του Μονάχου με παράτησες άχου, μαύρη που ναι η μοίρα μου μοίρα κακομοίρα μου» όμως ουδείς συγκινήθηκε.
Μυριόστομος η φωνή των ελεύθερων αγωνιζόμενων αντεραστών , των ελεύθερων αγωνιζόμενων δημοσιογράφων:
«ΚΟΥΦΑΛΑ ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ!»
Συνεχίζεται

Ανώνυμος είπε...

Να αποκαλυφθεί πάραυτα και ταχύτατα ο συντάκτης του τελευταίου κειμένου... Αλλιώς η προανακριτική έρευνα περιπλέκεται και η αγωνία στην Εσπερινή κορυφώνεται τόσο που καθυστερεί η έκδοση και του σαββατιάτικου και του Κυριακάτικου φύλλου....
Α! μην το ξεχάσω. Φιλάκια στο Γκιάννις και το ποδαράκι του...

Ανώνυμος είπε...

Το δράμα του Γκιάννις στην ξενιτιά ήταν μεγάλο. Ο φίλος του, ο κολλητός του, το αδέλφι που μαζί του είχε δει όλα τα ματς της ΑΕΚ που είχαν ανταλλάξει εκατομμύρια... απόψεις για τα μυστήρια της γυναικείας φύσης, (πολλά από τα οποία παραμένουν μυστήρια) τον «κάρφωνε».
«Πως βρέθηκαν στον λογαριασμό σου κύριε Γκιάννις πέντε εκατομμύρια ευρώπουλα, γιατί δεν τα μοιράστηκες με τον κολλητό σου, ρε αρχίδι;»
«Εχω στοιχεία για την πάρτη σου. φώναζε στα κανάλια ο φίλος. Ναι κυρίες και κύριοι, έχω στοιχεία. Ένα βράδυ ήρθε στη βάρκα μου εκεί που ψάρευα ένας βουλευτής φίλος μου και μου ζήτησε συνδιαλλαγή για να μην επέμβει το ΣΔΟΕ. Παραλίγο να πέσω από τη βάρκα! Παραλίγο να πέσει και ο φίλος να πνιγεί! Τι έχεις να πεις γι αυτό κύριε Γκιάννις;Που πήγε το ψάρι που έπιασα;»
Σαν να μην έφτανε δηλαδή το DVD, σαν να μην έφταναν τα 5 εκατομμύρια, στην Εσπερινή είχαν τώρα πρόβλημα να ανακαλύψουν και το όνομα του βουλευτή. (Ασε το όνομα του άγνωστου συντάκτη).
Και σαν κεραυνός εν αιθρία ο ΛΑΟΥ -ΛΑΟΥ Χατζηνικολάου αποκαλύπτει το όνομα: MΠΟΥΦΟΔΗΜΟΣ . Νεαρός βουλευτής από τις Ράχες, κοντοχωριανός του Γκιάννις και πρωταθλητής στο πήδημα!
Το καημένο το Γκιάννις μπροστά στις καταιγιστικές αποκαλύψεις, προσπαθώντας να μαζέψει τ’ ασυμμάζευτα έκανε το απονενοημένο: Δήλωσε ευθαρσώς «ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ DVD ΚΑΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΕ DVD! ΜΑΛΑΚΕΣ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΩ ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ»!!!

Αμέσως πολλά κορμιά άρχισαν να τρέμουν, κι όχι από συγκίνηση… «Τα 5 ...μύρια;» ψέλλιζαν…Για να έρθει η απάντηση…ρυάκι: «Τα 5 μύρια τα καλύπτει το πόθεν έσχες μου. Είχα κάτι οικονομίες στην άκρη, πούλησα μία βάρκα κι έναν γλάρο με ολόασπρα φτερά, και επίσης όπως βγαίνεις από το Κάβο Ντόρο, τα από’ δω είναι δικά μου»!

Στα blogs,αγνόησαν τον τρομακτικό πλούτο που αποκαλύφθηκε, και ξέσπασε νέα ταραχή: άρχισε να αποκαλύπτεται ο ρόλος μίας καστανής κατσαρομάλλας, σεσημασμένης τζου τζου τζου! Αυτή έδωσε τις μαύρες σακούλες που δεδομένης της φυσιογνωμίας της πρέπει να ήταν Luis Vuitton. Η εν λόγω κυρία είναι ultra κυριλέ και καθωσπρέπει, και ποτέ δεν υποπίπτει σε μπαναλιτέ! Αξια εκπρόσωπος μίας άλλης «φράου» που μάλλον σε σινιόρα φέρνει καθότι απευθείας απόγονος του Νέρωνα και της Μεσσαλίνας.

«Τη γκαμήσατε» λέγεται πως ακούστηκε από τα χείλη ξανθιάς 50άρας, από τη Γκερμανία."Οχι μόνο Γκιάννις αλλά και Γκιάννα"!

Αχά!

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κύριε
Μας πληροφόρησαν ότι σε blog με την επωνυμία giannis συκοφαντείτε με τρόπον απάδοντα στα χρηστά ήθη, ου μην και υπενήσεσθε την εμπλοκή πελάτισσά μας σε υπόθεση η οποία απασχολεί μεγάλως τα ΜΜΕ και την ελληνικήν κοινή γνώμη. Κατόπιν αυτοψίας στο ως άνω "ιστολόγιον" διαπιστώσαμε το αληθές της καταγγελίας. Κατόπιν τούτου απαιτούμε την αποκατάσταση της τιμής και της υπολήψεως της πελάτισσάς ήτις ουδεμία σχέση έχει με τους διατυπωθείσας υπαινιγμούς, δια της δημοσιεύσεως του παρόντος εις ευκρινήν και πρωτοσέλιδον θέσην. Ομοίως επιφυλασσόμεθα δια παν μέτρον το οποίο ήθελε προστατεύσει το κύρος της Κυρίας μας. Εάν δε αποδειχθείτε υπήκοοι της υψηλότητός της, θα έχετε την ανάλογον επιβράβευσην. Ούτω πως, ένια των εκατομμυρίων (δι' επιταγής) θα κατατεθούν εις λογαριασμόν που θα μας υποδείξετε. Υπό την προϋπόθεσην, ότι θα εξοστρακίσετε, άλλως πως απολύσετε, αυτόν τον αχρείο με τις λαμαρίνες στον εγκέφαλο.
Μετά τιμής