Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2007

...και πίνω μπάφους....

No news, good news....
Νέος γιατρός στην ενημέρωση σήμερα, σαφής λιτός και περιεκτικός.
Η κατάσταση παραμένει σταθερή, δεν κάναμε πυρετό, η πληγή πάει καλά...

Ομως τα drugs καλά κρατούν και ο σύντροφος Γερονικολός είναι ...high!!!!!!

Τρελλό junkie, ξάπλα και με άκρως ψυχεδελικό βλέμμα, σχολιάζει τα πάντα (με καυτό φρύδι) γενικώς και αορίστως, ψιλοκοιμάται και ψιλοβαριέται , πλήν μερικών αναλαμπών, τύπου "Θέλω να κατέβω στην Αθήνα ΤΩΡΑ!!!!"

Επίσης ο super Cambell- doc μας ενημέρωσε πως η διαρροή της "αντιύλης" έχει μάλλον σταματήσει εντελώς και πως έχει κι αυτός νιώσει αντίσταση και σημάδια "ζωντάνιας" από την αριστερή πτέρυγα.

Επιφυλασσόμεθα για κάθε εξέλιξη, εν αναμονή του απογευματινού ραντεβού....

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έβγαλαν από τον Γιάννη τον αναπνευστήρα, ανέκραξε η Φωτεινή. Του έδωσαν τσιγάρο, σχολίασα εγώ, για να χαμογελάσουν εκείνοι που στεναχωριούνταν. Έσπασα τον πάγο της λύπης για μερικές ώρες έως τα επόμενα 24ωρα που άφησε... το τσιγάρο για να κάνει... βουτιές με τον αναπνευστήρα. Μην στεναχωριέσαι Γιάννη μου, το πολύ-πολύ να πάρεις το... ψαροντούφεκο και να καμακώσεις τους ενοχλητικούς. Κάπου άκουσα ότι κάποια στιγμή θα πας σε... προπονητικό κέντρο του εξωτερικού, κάντο γιατί και εγώ έπρεπε να πάω, δεν το έκανα και μου άφησε εμφανέστατα "κουσούρια". Δες το και από την άλλη, είμαστε "ομοιοπαθείς", μπήκαμε στο κλάμπ εκείνων που χαιρέτησαν τον "Mr Death" και του είπαμε "άστο έλα άλλη φορά, δεν έχω εισιτήριο". Δεν και τα θετικά της επανένταξης, δεν έχεις άγχος, ακούς επιλεκτικά, παρεμβαίνεις το ίδιο, αλλάζεις ημερομηνία γενεθλίων και γενικώς τους γράφεις στα αρχίδια σου, χαίρεσαι τη ζωή μαζί με εκείνους που επιθυμείς, ρουφάς τα δευτερόλεπτα της ζωής και εκτιμάς πράγματα που δεν εκτιμούσες, όπως το χέσιμο για παράδειγμα. Τείνω χείρα συνεργασίας των "κουσουριών" μας, θα είμαστε ας πούμε οι πρωταγωνιστές μιας ταινίας αν θυμάσαι "Δεν βλέπω τίποτα, δεν ακούω τίποτα", νομίζω πως θα έχει τα τυχερά της. Ααα μάλλον θα με βοηθήσεις να κόψω το κάπνισμα.

Παναγιώτης Σπυρόπουλος ή "δοκαρόπληκτος" ή "τιτανοκέφαλος"

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΩ ΚΑΙ ΓΩ ΜΙΑ ΣΑΚΟΥΛΑ ΧΑΠΙΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΔΥΣΚΥΛΙΟΤΗΤΑ ΑΙΜΟΡΟΙΔΕΣ ΑΙΜΑΤΟΥΡΙΑ ΦΡΙΧΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΜΙΑ ΧΟΝΤΡΗ ΦΙΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΑ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΛΕΕΙ ΤΟΝ ΑΚΑΘΙΣΤΟ! ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕ Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΣΤΑΧΑΝΟΦ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΑΠΛΩΘΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΚΑΘΟΛΟΥ!ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΩΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΟΥ? ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ-BLOKAKIS

Ανώνυμος είπε...

Εχώ πολλά σχόλια που μπορούν να τον... στείλουν άμα θέλετε. Αλλά λέω να του τα πω μαζεμένα(!)όταν τον δω απο κοντά. Αν έφτιαξε η όσφρησή του πού ξέρετε μπορεί η ακοή του να τον σώσει.
Τώρα που λείπεις, Γιάννη μου, απο την εφημερίδα δεν ξέρω σε ποιον να τα λέω κι έχουν μαζευτεί πάρα πολλά.
Πάντως κάποιοι- για να μην πω οι περισσότεροι- απο εδώ μέσα πιστεύουν ότι είναι άδειος ο χώρος τώρα που λείπεις. Αυτό που συμβαίνει όμως στα αλήθεια είναι πως δεν ήθελαν να σου το πουν τόσο καιρό ότι είχες παχύνει τελευταία. Απαίσιοι άνθρωποι...
Όλοι τους!
Εγώ θα στα πω όλα στις πραγματικές τους διαστάσεις, μην ανησυχείς! Βάλε τα ακουστικά σου εσύ κι εγώ θα σου μιλάω. Η καλύτερη ανάρρωσή που μπορείς να φανταστείς!
Και δεν είναι απειλή είναι υπόσχεση...
EfiPol

YiannisG είπε...

Διακρίνω μια ολιγωρία (κοινώς ¨καραπουτσαριό"!) στο γραφείο τύπου Β. Ελλάδος... Mείνατε μόνες σας, τσούπρες και καταλύθηκαν τα πάντα...
Και το play house καλά κρατεί! Τώρα που ήρθε κι ο πρωταθλητής trivial, η χαρά των επιτραπέζιων, τι ανάγκη έχετε, σκροφίτσες (που θά'λεγε και το Μπιλάκι!)


nionios

Ανώνυμος είπε...

ο Παναγιώτης είπε: "εκτιμάς πράγματα που δεν εκτιμούσες, όπως το χέσιμο για παράδειγμα..."

Φίλε Παναγιώτη,
Καλό θα ήταν να μήν εκτιμήσει περισσότερο απο τώρα το χέσιμο διότι θα του δείνουν ένσημα απο το ΙΚΑ αν καθήσει 1 λεπτό περισσότερο απ οτι συνήθως.... (κοινώς 8ωρο)

Η μέθοδος "Γλυψιμπούρι" νομίζω πως έχει περισσότερες ελπίδες για γρήγορη.....αποκατάσταση!

Ανώνυμος είπε...

Μάχιμος ο "δοκαρόπληκτος"
Είσαι σύ που ανεβαίνεις απροειδοποίητα πάνω στο γραφείο του και του κάνεις τα νεύρα κρόσια????
(Οχι πως θέλει και πολύ το πουλάκι μου για να συγχυστεί!!!!)

Μ'αυτα και μ'αυτά, σκεφτόμαστε την κάθε τζούρα, γαμώ την πουτάνα μου....

Α, ρε Γερονικολέ, πως θα με βάλεις ΕΣΥ να κόψω και το κάπνισμα, ποιός να μου το'λεγε...

Ανώνυμος είπε...

Γιαννιώ μου, έλα γρήγορα αγόρι μου, δεν τους αντέχω άλλο, έφυγες και χάθηκαν οι ισορροπίες και κοντεύω να τρελαθώ. Τώρα που λείπεις καταλαβαίνω, έτσι συμβαίνει πάντα, την αξία σου. Τώρα πρέπει να γράψω τις γνωστές μαλακίες που δεν πιστεύω. Άλλη τρέλα. Έμαθα σήμερα τα καλά νέα. Ήμουν πάντα σίγουρος ότι εσύ δεν μασάς. Δυστυχώς όμως όπως πάντα βρίσκονται οι μαλάκες για να μας ταλαιπωρούν. Αλλά Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ. Παρεμπιπτόντως είδα ένα ωραίο σύνθημα: ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ.
ΣΕ φιλώ
Γιώργος Χ. Π.

Ανώνυμος είπε...

Σ'ΕΦΑΓΕ ΤΟ DEBATE ΝΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ;
ΓΡΑΨΕ ΚΑΤΙ ΒΡΕ ΑΚΑΡΔΟ ΠΛΑΣΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ "ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΘΑ ΓΕΡΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ" ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!!!!!!


"ΦΟΥ ΦΟΥ Η ΦΩΤΙΑ"

YiannisG είπε...

Update OK. Είχα να θάψω και τον Παβαρότι, τι να κάνω η υλατζού?????
Πάντως , Φου, αντί να γκρινιάζεις, ξεκίνα να μαγνητοφωνείς το "κρώξιμο των γλάρων" γιατί ανεβαίνω οσονούπω στην παρακρατούπολη και θα χρειαστώ δραστικά μέτρα αποκατάστασης της υγείας του ασθενούς

nionios