Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2007

Βουτιές στο Βάφτεν Χούφτεν

Στο Βάφτεν χούφτεν, λοιπόν! Επισπεύδονται οι διαδικασίες και - όπως όλα δείχνουν- ο G. θα σαλπάρει λίαν συντόμως για την - επίσης- μαγευτική Χώρα των εκτυπώσεων, κατά κόσμον Χαϊδελβέργη.
Εκεί, στο "εργοστάσιο φυσιοθεραπείας" (και ουχί σοκολάτας) δεν θα μας περιμένει ο Τσάρλυ, αλλά η Χριστίνα (και ξανά έμπαινε Αντιγονάκι με τα panellopoula!) που μαζί με τους τρελλοεπιστήμονες θα βάλουν μπρός τα φυσητήρια, μπας και ανασάνει ο άνθρωπος!

Μαθαίνουμε για πάρκα, γκολφ, υδροθεραπείες, ιπποθεραπείες (!!!!!) και πισίνες ολυμπιακών διαστάσεων (που να ζηλεύει η Γιάννα δηλαδή) όπου μαζί με τον G. προβέπεται οσονούπω να κολυμπά σύσσωμο το team, με εμπροσθοφυλακή το Μπιλάκι, τη Διαμαντούλα και φυσικά τη Biba! Ολοι οι υπόλοιποι θα πάρουμε από ένα μπαστουνάκι, ένα πί και, με τη γνωστή (κι αθάνατη) ελληνική λαμογιά θα τους κατσικωθούμε, θέλουν - δε - θέλουν!

Ο ασθενής μας σήμερα ήτο χαλαρός (μέχρι ροχαλητού!), απύρετος (και ξανά - ματά γιούπι), ενώ, όταν ξύπνησε, ζήτησε - θεσμικά - να τα ξηλώσει όλα και να την κάνει από κει μέσα!

Και πρέπει να ομολογήσουμε πως η κατάσταση χειροτερεύει, αφού, κόντρα σε κάθε μας πρόταση για ουκρανή μασέζ, (sic) , εκείνος προτιμά να τον τρίβει το "ανηψάκι" του, ετών 30 (μαντράχαλος - πλήν κούκλος, αλλά ... αγοράκι, έ????) . Εχουμε πρόβλημα.
Καλά όλα τα άλλα, να μας βγεί και λούγκρα από κει ? Ζαμέ!


PS
Ανέβα Τζόνσον να καθαρίσεις!

4 σχόλια:

YiannisG είπε...

Μαντράχαλε, πλην κούκλε: Σ΄έφτιαξα!

Τάισε το μοργκανοσκυλλάκι μου, ρεεεεε, κι εγώ στο γάμο σου, μέχρι και Εφη Θώδη θα σου φέρω!

YiannisG είπε...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Β.ΕΛΛΑΔΟΣ

Οχι internet δεν έχει το "Παπαγεωργίου" ούτε fax δεν μας διευκόλυναν να λάβουμε οι αχρείοι!

Προβλέπονται σποραδικές καθυστερήσεις στην ανάρτηση του καθημερινού ανακοινωθέντος.
Cool
κι όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός
no news, good news....

Ανώνυμος είπε...

To μηνυμα εληφθη...

Ανώνυμος είπε...

"...
Τάισε το μοργκανοσκυλλάκι μου, ρεεεεε, κι εγώ στο γάμο σου, μέχρι και Εφη Θώδη θα σου φέρω!"

Το Μοργκανόσκυλό σου... ΕΚΑΝΕ ΚΑΚΑ ΚΑΙ ΤΣΙΣΑ ΤΕΤΗΗΗΗΗ!!!!! LOOOOOL

Όσο για Θώδη, θα προτιμούσα να μου φέρεις ΓΙΑ να παντρευτώ
(κ όχι στο γάμο μου) καμία σε Alessandra Ambrosio που της έχω και αδυναμία....

No Alessandra....No wedding!!!! :-p